Τρέξιμο στο διάδρομο: Να γιατί ΔΕΝ καις λίπος

Αυτά είναι τα λάθη που κάνεις στο διάδρομο του γυμναστηρίου και τα 35′ τρέξιμο δεν έχουν αποτέλεσμα.

12.09.2018

εχεις διαβασει

τρέξιμο στο διάδρομο

Μη βλέπεις τηλεόραση

Αυτό εξαρτάται από το στόχο που έχεις από την προπόνησή σου. Εάν νιώθεις καλά κάνοντας μια σταθερής έντασης αεροβική άσκηση, τότε συνέχισε να περπατάς/ τρέχεις βλέποντας την αγαπημένη σου εκπομπή. Κάθε μορφή κίνησης σού κάνει καλό! Όμως, «μη συγχέεις αυτή την άσκηση με μια προπόνηση που θα σμιλέψει τους γλουτούς ή θα σε βοηθήσει να τρέχεις πιο γρήγορα» εξηγεί ο trainer. Κλείσε τους περισπασμούς και θα μπορείς να συγκεντρωθείς στην άσκησή σου – και να πετύχεις πιο γρήγορα το στόχο σου, όποιος κι αν είναι.

Μην πιάνεσαι από τις λαβές

Δε θέλεις να καταλήξεις κάτω από το διάδρομο –προφανώς–, αν όμως αυτός είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου, επίτρεψέ μας να σε βοηθήσουμε να αφήσεις τις λαβές. «Εάν δεν είσαι συνηθισμένη στο διάδρομο και κρατάς τις λαβές για ασφάλεια, απλά μείωσε την ταχύτητα στο επίπεδο όπου θα νιώθεις ασφαλής με τα χέρια σου να κινούνται ελεύθερα» συμβουλεύει ο ειδικός και προσθέτει: «Όταν κρατάς τις λαβές, η άσκηση γίνεται πολύ ευκολότερη και επιπλέον διευκολύνει τη δουλειά των ποδιών μειώνοντας την προσπάθεια και τις θερμίδες που καις. Επίσης, σε κάνει να περπατάς με έναν αφύσικο ρυθμό και αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε τραυματισμό». Όσο θα νιώθεις πιο άνετα με τα χέρια ελεύθερα, ανέβασε το ρυθμό και την ταχύτητά σου.

Ο διάδρομος έχει τεχνική για να καις ακόμα περισσότερο. Δες τι εννοούμε στη σελίδα 3.

Περισσότερα από Fitness

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

Δοκίμασα τη νέα συλλογή των adidas Women και ιδού η εμπειρία μου

Σε ένα exclusive event στο κατάστημα Cosmos Sport στην Αγία Παρασκευή, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την ολοκαίνουρια συλλογή «Statement» των adidas Women.

EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

Άννα Κιάφα
H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ’εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

#shapegreece