Τρέξιμο στο διάδρομο: Να γιατί ΔΕΝ καις λίπος

Αυτά είναι τα λάθη που κάνεις στο διάδρομο του γυμναστηρίου και τα 35′ τρέξιμο δεν έχουν αποτέλεσμα.

12.09.2018

εχεις διαβασει

τρέξιμο στο διάδρομο

Μην ξεχνάς την τεχνική

Το τρέξιμο στο διάδρομο έχει διαφορετική αίσθηση, θα πρέπει όμως να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο τρέξιμο στο δρόμο. «Το στυλ που τρέχεις στο διάδρομο θα πρέπει να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με το πώς τρέχεις έξω» λέει ο trainer. «Σφιχτοί κοιλιακοί, ψηλά το στήθος, ώμοι πίσω και βλέμμα μπροστά, όχι κάτω. Τέλος, άφησε τα χέρια να κουνιούνται φυσικά στα πλευρά σου αντί να τα κρατάς σφιχτά κοντά στο σώμα σου και παρατήρησε μήπως κάνεις μικρότερες δρασκελιές».

Μην παραλείπεις άλλες προπονήσεις

Καλός ο διάδρομος, αλλά θα πρέπει να αρχίσεις να… σχετίζεσαι και με άλλα μηχανήματα. Ενίσχυσε τη δύναμη στους γλουτούς και τους δικεφάλους των ποδιών (για να μπορείς να τρέχεις περισσότερο και πιο γρήγορα) με προπονήσεις με βάρη – σκέψου προβολές, kettlebells, «άρσεις θανάτου» με μπάρα και καθίσματα με βάρος. Για να βεβαιωθείς ότι στοχεύεις σ’ αυτούς τους βασικούς μυς όταν τρέχεις στο διάδρομο, ρύθμισε την κλίση στην πρώτη σκάλα.

 

Περισσότερα από Fitness

10 σούπερ συμβουλές για ενεργοποίηση του μεταβολισμού

Oι πιο απλές και αποτελεσματικές συμβουλές για να καις περισσότερες θερμίδες ακόμα κι όταν κάθεσαι.

Περπάτημα ή τρέξιμο: Με ποιο θα δεις πιο γρήγορα αποτέλεσμα και με ποιο θα κάψεις θερμίδες;

5 συγκριτικά τεστ για γρήγορη καύση θερμίδων, τοπικό πάχος κ.ά. Ποιο κερδίζει σε κάθε περίπτωση;

Είμαι αδύνατη και έχω κυτταρίτιδα: Τι να κάνεις αν θες να πάρεις κιλά, αλλά να μην έχεις κυτταρίτιδα και χαλάρωση;

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει ένα απλό πρόγραμμα ασκήσεων και για το γυμναστήριο και για το σπίτι.

Σφίξε κοιλιά, γλουτούς και πόδια με κάθισμα στο ένα πόδι

Οι γλουτοί σου θα γίνουν όπως ακριβώς θα ήθελες με μια κίνηση. Με την ίδια άσκηση θα σφίξεις την κοιλιά και τα πόδια σου.

ασκήσεις για στήθος
Μνήμη, εγκυμοσύνη, μυαλό: Να πώς θα τα βελτιώσεις με την άσκηση

Οι πρόσφατες έρευνες ανέδειξαν τουλάχιστον 3 σημεία που η άσκηση βοηθά στην καλή υγεία! Δες τι λένε οι ερευνητές.

Κωνσταντίνα Παρίδη: H αθλήτρια επιτραπέζιας αντισφαίρισης μιλά στο Shape

Η Κωνσταντίνα Παρίδη είναι πρωταθλήτρια στο πινγκ πονγκ, το οποίο είναι πιο δύσκολο απ’όσο φαντάζεσαι.

#shapegreece