Συνεργάστηκε o Ιάσονας Γαργαλιάνος, personal trainer.

Μήπως η ρουτίνα σου στο γυμναστήριο συμπεριλαμβάνει μία ώρα τρέξιμο στο διάδρομο με σταθερό ρυθμό βλέποντας κάποιο επεισόδιο του WestWorld; H άσκηση είναι μία από τις λίγες περιπτώσεις που το multitasking δε συστήνεται – απαιτείται mindfulness. Εάν θέλεις να εκμεταλλευτείς στο έπακρο το χρόνο σου στο διάδρομο, δες τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις όταν τρέχεις στο γυμναστήριο (ή στο σπίτι).

Μην τρέχεις με τον ίδιο ρυθμό

Απλώς και μόνο επειδή χρησιμοποιείς ένα μηχάνημα άσκησης, δε σημαίνει πως κάνεις προπόνηση! Εάν θέλεις να δεις αποτέλεσμα από το διάδρομο, θα πρέπει να ανεβάσεις την ένταση. «Έχει αποδειχτεί εδώ και καιρό πως η ΗΙΙΤ προπόνηση είναι ο καλύτερος τρόπος προπόνησης και ο διάδρομος δεν αποτελεί εξαίρεση» εξηγεί o personal trainer Ιάσονας Γαργαλιάνος. Την επόμενη φορά που θα ανέβεις στο διάδρομο δοκίμασε μία από τις παρακάτω παραλλαγές για να επωφεληθείς στο έπακρο από την άσκησή σου.

  • Κάνε σπριντ για 400 μ., περπάτησε για 100 μ.
  • Κάνε σπριντ για 300 μ., περπάτησε για 300 μ. σε μεγάλη κλίση, για να βάλεις φωτιά στους γλουτούς και τους μηρούς σου.
  • Αν είσαι αρχάρια, περπάτησε για 5 λεπτά και συνέχισε με 1 λετπό τρέξιμο αυξάνοντας την ταχύτητα με σταθερή κλίση.

Για δυνατούς λύτες: Βάλε στην αρχή το διάδρομο σε μια μικρή κλίση και μετά σβήσε το ρεύμα του. Κρατήσου από τις λαβές και προσπάθησε να κινείς το διάδρομο μόνο με τη δύναμη των ποδιών σου. Θανατηφόρα άσκηση!

Διάβασε τη συνέχεια στη σελίδα 2 (μήπως βλέπεις τηλεόραση κάνοντας διάδρομο;)

Page: 1 2 3

Share
Published by
Ελένη Δασκαλάκη

Recent Posts

Well B workshops: Live cooking και συζήτηση για σημαντικά θέματα υγείας στο Yoleni’s

Η Νάντια Μπουλέ εγκαινιάζει τα Well B Workshops στα οποία μπορείς να συμμετέχεις κι εσύ. Μάθε περισσότερα. Read More

26/06/2019 2:33 μμ

Ορμονικά προβλήματα: Ποια ορμόνη μπορεί να ευθύνεται για κάθε πρόβλημα υγείας σου

Ορμονικά προβλήματα: Πες τι έχεις, να σου πω ποια ορμόνη σου χτυπάει «κόκκινο» (και πως θα το αντιμετωπiσεις). Read More

26/06/2019 1:19 μμ

Η πρωτεΐνη στην άσκηση: Πώς θα κάψεις περισσότερο λίπος και θα ενισχύσεις τη γράμμωση

Όσα χρειάζεται να ξέρεις για τις πρωτεΐνες για να κάψεις λίπος και να ενισχύσεις τη γράμμωση του σώματος. Read More

26/06/2019 12:50 μμ

Τι αλλάζει στο εθνικό πρόγραμμα εμβολιασμών παιδιών και εφήβων το 2019

Σύμφωνα με το νέο εθνικό πρόγραμμα εμβολιασμών, αλλάζει η σύσταση για το εμβόλιο της ιλαράς και της ανεμοβλογιάς καθώς και… Read More

26/06/2019 12:40 μμ

10 συμβουλές για να καις περισσότερες θερμίδες στο γυμναστήριο

Έτσι θα μεγιστοποιήσεις τις θερμίδες που καις στο γυμναστήριο και θα απολαύσεις συντομότερα τα αποτέλεσματα στο σώμα σου. Read More

26/06/2019 12:12 μμ

Φακοί επαφής: 9 ερωτήσεις και απαντήσεις

Οι φακοί επαφής είναι εύχρηστοι και μπορεί να σου κάνουν πιο εύκολη τη ζωή. Δες εδώ κάποιες βασικές απορίες και… Read More

26/06/2019 12:04 μμ

Το Shape.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Σε περίπτωση που θέλετε να τα απενεργοποιήσετε δείτε πώς

εδώ