Γιόγκα: Με ποιά άσκηση πρέπει να τη συνδυάσεις για να είσαι πάντα αδύνατη;

Ανακαλύψαμε τον τέλειο συνδυασμό για να χάσεις κιλά και να μην τα ξαναπάρεις!

Γιόγκα: Με ποιά άσκηση πρέπει να τη συνδυάσεις για να είσαι πάντα αδύνατη;

Αν αγαπάς τη γιόγκα τότε ίσως πολύ συχνά έχεις δεχτεί τις εξής ερωτήσεις, ή παραλλαγές τους: «Και ιδρώνεις; Όντως είναι άσκηση; Παρατηρείς διαφορά στο σώμα σου; Χτίζεις μύες;» Η απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι, φυσικά, ναι! Αν όμως ψάχνεις τον πιο αποτελεσματικό τρόπο να κάψεις λίπος και να το κρατήσεις μακριά, τότε οι ειδικοί συστήνουν να συνδυάσεις τη γιόγκα με ένα είδος αερόβιας άσκησης ή ασκήσεων με βάρη.

Δες παρακάτω 3 διαφορετικές παραλλαγές από ισάριθμους γιατρούς που τις εφαρμόζουν:

«Κάνω γιόγκα κάθε μέρα, έστω και για λίγα λεπτά κάθε μέρα. Σηκώνω βάρη 2 φορές τη βδομάδα και κάνω αερόβια άσκηση για 25 λεπτά, μία φορά την εβδομάδα. Η γιόγκα για μένα είναι το παν γιατί συνδυάζει την άσκηση με τη χαλάρωση» Robin Berzan

«Περπατάω ζωηρά για 8 χιλιόμετρα περίπου 3-5 φορές τη βδομάδα. Τις καθημερινές περπατάω με μία φίλη και τα Σαββατοκύριακα με τον άντρα μου! Είναι τέλειο για τον γάμο μας» Alica Domar

«Κάνω 10λεπτους περιπάτους, με γρήγορο ρυθμό, όποτε θέλω να κάνω ένα διάλειμμα. Ξυπνάω στις 6 και κάνω ένα σύντομο πρόγραμμα γιόγκα και ένα πρόγραμμα HIIT για 10-15 λεπτά και ύστερα σηκώνω βάρη. Δεν παίρνει πάνω από 30 λεπτά στο σύνολο!» Joel Kahn

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i