Μαλλιά μετά το γυμναστήριο: 4 εύκολα και γρήγορα χτενίσματα

Ο πλήρης οδηγός για να φεύγεις καλοχτενισμένη από το γυμναστήριο

Πώς επηρεάζει η άσκηση το δέρμα μας; Ποιες είναι καλές, κακές και οι μη υπολογίσιμες αλλαγές που θα συμβούν στο δέρμα σου όταν ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι;

Έχεις γυμναστήριο στις 7 και έχεις κανονίσει μια έξοδο για ποτό στις 9 και μισή. Μην πανικοβάλλεσαι! Για όλα υπάρχει χρόνος. Προφανώς και δεν αμελείς την προπόνησή σου, ενώ παράλληλα δεν υπάρχει λόγος να καθυστερήσεις στο ραντεβού σου.

Τι κάνεις όμως για να τα προλάβεις όλα; Πλένεις καθαρά τα χέρια και το πρόσωπό σου για να απομακρύνεις τα μικρόβια ενώ κάνεις και ένα γρήγορο ντους.

Τι δεν κάνεις; Δεν λούζεσαι.

Ένα ολοκληρωμένο μπάνιο και το styling των μαλλιών απαιτεί τουλάχιστον ένα μισάωρο, χρόνος πολύτιμος, που μπορείς να αφιερώσεις είτε για να χαλαρώσεις λίγο, είτε στο μακιγιάζ, είτε στο αμάξι αν πρόκειται να πας κάπου μακρυά, είτε στη δύσκολη επιλογή των ρούχων που θα βάλεις.

Πώς όμως σώζεις την κατάσταση;

Αν ίδρωσες αρκετά, στέγνωσε τα μαλλιά σου με το πιστολάκι, έχοντας των χωάνη με φορά προς τις ρίζες, για να τους δώσεις έξτρα όγκο. Έπειτα, ψέκασε τα μαλλιά σου με ένα spray διαμόρφωσης ενώ μην ξεχάσεις να προσθέσεις στις άκρες λίγο λάδι, για να τους χαρίσεις λάμψη, μαλακό άγγιγμα αλλά και ενυδάτωση. Τελευταίο βήμα είναι να διαλέξεις ένα από τα παρακάτω χτενίσματα, που μπορείς να πετύχεις εύκολα και γρήγορα:

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i