4 λόγοι για να κάνεις γυμναστική με μία μπάλα!

4 τρόποι για να προσθέσεις την μπάλα στη γυμναστική σου.

06.06.2012

εχεις διαβασει

4 λόγοι για να κάνεις γυμναστική με μία μπάλα!

1. Καλύτερο κάθισμα

Αντί για τη βολική σου θέση στον καναπέ, προτίμησε την μπάλα γυμναστικής.  Θα σε βοηθήσει να  διορθώσεις τη στάση σου, ενώ παράλληλα θα τονώσει τους κοιλιακούς σου, και θα σε ενθαρρύνει να τεντωθείς. Αντίθετα, αν κάθεσαι πολλές ώρες στον καναπέ προκαλούνται πόνοι χαμηλά στην πλάτη σου.

 

2. Σπάσε τη ρουτίνα

Αν προσθέσεις τη μπάλα στη γυμναστική σου, θα σπάσεις τη ρουτίνα της γυμναστικής σου. Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις πάνω στην μπάλα ή με αυτήν, όπως άσκηση σανίδα για να δυναμώσεις χέρια και κοιλιά  ή ασκήσεις ισορροπίας και ενδυνάμωσης των ποδιών.

 

3. Πάρε την μπάλα στα χέρια σου

καλά τα βαράκια και οι αλτήρες, αλλά μπορείς να δυναμώσεις το πάνω μέρος του σώματός σου με τη βοήθεια της μπάλας.  Κράτησέ την ενώ κάνεις καθίσματα μετακινώντας την πάνω και κάτω. Η επιτυχία της άσκησης δεν κρύβεται μόνο στο βάρος Το μέγεθος της μπάλας σε προκαλεί να βάλεις στο παιχνίδι  τα χέρια και τους ραχιαίους μυς.

 

4. Ώρα για τέντωμα

Χρησιμοποίησε την μπάλα όταν έχεις ανάγκη να τεντωθείς. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για την καταπολέμηση της κακής στάσης του σώματος στο γραφείο, είναι να τεντωθείς πάνω στην μπάλα.  Για να το κάνεις, κάθισε στην μπάλα γυμναστικής και καθώς γλιστράς προς τα πίσω τέντωσε χέρια, πόδια και χαλάρωσε το σώμα σου.

[related id="2586"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece