Άλλαξε το σώμα σου με τα πιο genius tricks του Shape Team! (χωρίς δίαιτα!)

Μικρές προσαρμογές για να βελτιώσεις και να αγαπήσεις το σώμα σου.

07.12.2017

εχεις διαβασει

Μήπως έχεις δοκιμάσει κάθε τάση σε δίαιτα και κάθε trendy γυμναστική, για να καταλήξεις πάντα στο ίδιο συμπέρασμα; «Δεν μου κάνει!» Πράγματι, δεν αγαπούν όλοι οι άνθρωποι τη γυμναστική και το healthy lifestyle και μερικές φορές αυτό που, τελικά, «σου κάνει» είναι ένα ζουμερό μπέργκερ που θα σε φέρει πιο κοντά στην ευτυχία.

Αν, ωστόσο, σκέφτεσαι πως θέλεις να κάνεις μία αλλαγή – χωρίς να καταστρέψεις τη ζωή σου -, υπάρχουν μερικά tricks βγαλμένα από την προσωπική εμπειρία του Shape Team που τα δοκιμάσε και, πράγματι, έχουν αποτέλεσμα. Για ακόμα περισσότερη έμπνευση δες αυτές τις γυναίκες που άλλαξαν το σώμα τους!

Προτίμησε το περπάτημα

Μία μεγάλη βόλτα μπορεί να λειτουργήσει και ως διαλογισμός – σαν μία καλή και αναγκαία κουβέντα με τον εαυτό σου. Έπειτα, μπορείς να προτιμήσεις και έναν περίπατο με μία καλή σου φίλη αφού η κουβέντα στον δρόμο μπορεί να σε κάνει να περπατήσεις περισσότερο απ’όσο συνήθιζες και χωρίς καν να το καταλάβεις. Απλά θυμήσου να φοράς άνετα παπούτσια. Πώς θα βρεις τα ιδανικά αθλητικά παπούτσια για σένα; Δες εδώ!

Άλλαξε ένα γεύμα την ημέρα

Αντί να ανταλλάξεις όλα εκείνα τα φαγητά που λατρεύεις με υγεινές τροφές, επίλεξε την υγιεινή εκδοχή ενός γεύματος την ημέρα. Αν δεν έχεις απαγορεύσει στον εαυτό σου να φάει κάτι, δεν θα το σκέφτεσαι συνέχεια ούτε θα έχεις λιγούρες. Πάντως, για κάθε λιγούρα υπάρχουν και υγιεινά σνακ στα οποία μπορείς να ενδώσεις!

Κοιμήσου γυμνή

Όταν δεν είσαι χαρούμενη με το σώμα σου, τείνεις να το καλύπτεις όσο περισσότερο μπορείς (τα φαρδιά ρούχα είναι τα αγαπημένα σου;). Περνώντας χρόνο με τον εαυτό σου, χωρίς ρούχα, μπορείς να γνωρίσεις τις καμπύλες σου και να διατηρήσεις την ισορροπία. Σκέψου πως αν κοιμηθείς μία μέρα γυμνή και παρατηρήσεις κάποια ατέλεια που θα ήθελες να διορθώσεις, μπορεί να αποδειχθεί δυνατό κίνητρο για να πας την επόμενη μέρα γυμναστήριο. Επιπλέον, σε βοηθά να παρατηρείς και τις θετικές αλλαγές.

Σώσε τα περισσεύματα του φαγητού σου

Μπορεί να σου ακούγεται παράδοξο, αλλά δουλεύει μιας και θα έχεις ήδη έτοιμο γεύμα για την επόμενη μέρα και, στην πραγματικότητα, θα έχεις μοιράσει μία μερίδα σε δύο. Άρα; Θα έχεις φάει λιγότερο και θα έχεις γλιτώσει και χρήματα! Πότε, όμως, πρέπει να πετάς τα περισσεύματα φαγητού; 

Σταμάτα να ζυγίζεσαι

Πραγματικά, μπορεί να σε τρελάνει. Το βάρος σου, φυσικά, παρουσιάζει διακυμάνσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Άλλωστε, είναι δύσκολο να καταλάβεις τι σημαίνει πραγματικά ο αριθμός που βλέπεις. Προσωπικά, από τότε που άρχισα να αθλούμαι πήρα 2-3 κιλά. Να αγχωθώ; Όχι, αφού το βάρος που πήρα είναι πιο λογικό να μετρηθεί ως «μυϊκή μάζα» παρά ως «λίπος».

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις για στήθος
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

Θες να ξεκινήσεις SUP; Μάθε τα οφέλη του και τι σανίδα να επιλέξεις

Έχεις πολλούς λόγους για να κάνεις Stand up Paddling, δες και όσα πρέπει να ξέρεις για τις σανίδες SUP!

Πόνος στο γόνατο; Οι πιθανότερες αιτίες και τι πρέπει να κάνεις

Είτε γυμνάζεσαι είτε όχι, είναι πολύ πιθανό ένας πόνος στο γόνατος να σε απασχολήσει. Ποιες είναι οι πιθανότερες αιτίες εμφάνισής του και τι πρέπει να κάνεις; 

6 λόγοι που δεν έχεις φλατ κοιλιά (μήπως στριφογυρίζεις στον ύπνο;)

Υπάρχουν έξι ένοχοι που ευθύνονται για τη συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Εξουδετέρωσε τους και φόρεσε με αυτοπεποίθηση τα crop tops του καλοκαιριού. 

#shapegreece