Οι 3 καλύτεροι τρόποι άσκησης για να δείχνεις νεότερη

Κι όμως, η γυμναστική μπορεί να ωφελήσει τη νεότητά σου. Μάθε πώς.

31.05.2019

εχεις διαβασει

Πώς η άσκηση θα σε βοηθήσει να δείχνεις νεότερη; Ιδού όλα όσα πρέπει να ξέρεις.

1. Ο μαγικός αριθμός 200

Συμπλήρωσε 200 λεπτά άσκησης την εβδομάδα –περίπου 30 λεπτά κάθε μέρα ή 60 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα– και θα ξεφορτωθείς 10 χρόνια από τη βιολογική σου ηλικία, σύμφωνα με επιστήμονες από το King’s College του Λονδίνου. Πολλοί επιστήμονες θεωρούν ότι η γήρανση οφείλεται στα τελομερή (τα άκρα των χρωμοσωμάτων στα λευκά αιμοσφαίρια). Αυτό συμβαίνει επειδή αυτά φυσιολογικά κονταίνουν όσο μεγαλώνουμε. Σύμφωνα με μελέτη, τα τελομερή των ανθρώπων που ασκούνται τακτικά έχουν το ίδιο μήκος μ’ εκείνων που είναι 10 χρόνια νεότεροι. Αυτό μεταφράζεται σε καλύτερο καρδιαγγειακό σύστημα, πιο δυνατούς μυς και οστά και μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου και παθήσεων της καρδιάς.

Shape tip: Αύξανε σταδιακά το χρόνο άσκησης κάθε εβδομάδα –ακόμη και το γρήγορο περπάτημα μετράει– μέχρι να φτάσεις τα 200 λεπτά.

2. Κάνε βάρη για λιγότερες ρυτίδες

Η κίνηση του σώματος, ειδικά αν ασκεί οποιαδήποτε αντίσταση στους μυς, βοηθά στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, κάτι που πολλοί κορυφαίοι δερματολόγοι θεωρούν κρίσιμο παράγοντα για την ομορφιά του δέρματος.

Η άσκηση των μυών βελτιώνει την ικανότητα του οργανισμού να ρυθμίζει το σάκχαρο, οπότε το σώμα σου χρησιμοποιεί πιο αποτελεσματικά τη γλυκόζη για καύσιμο. Η ύπαρξη λιγότερου σακχάρου στο αίμα μειώνει μια διαδικασία που ονομάζεται γλυκοζυλίωση, κατά την οποία τα μόρια του σακχάρου προσκολλώνται στις ίνες κολλαγόνου και ελαστίνης στο δέρμα, καθιστώντας το λιγότερο ελαστικό και πιο επιρρεπές στη χαλάρωση και στο σχηματισμό ρυτίδων. Η άσκηση μυϊκής ενδυνάμωσης αποτρέπει, επίσης, τη μείωση της μυϊκής και οστικής μάζας που σχετίζεται με τη γήρανση.

3. Ξεκίνα αερόβια

Εάν κάνεις αεροβική, μπορείς να επιβραδύνεις τη βιολογική σου ηλικία κατά 12 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστήμιου του Τορόντο. Ακόμη, αντιστρέφεις τη φυσιολογική φθορά μετά την ηλικία των 35 στην ικανότητα του σώματος να προσλαμβάνει οξυγόνο, ζωτικής σημασία για κάθε κύτταρο του οργανισμού.

Shape tip: Βρες προγράμματα εκγύμνασης με βάση το χορό. Επίσης, σε όλα τα γυμναστήρια παρέχονται ομαδικά προγράμματα αεροβικής, για αρχάριες και προχωρημένες.

Διάβασε επίσης: Πώς να δείχνω 10 χρόνια νεότερη; Η επιστήμη βρήκε τη δραστηριότητα που πρέπει να κάνεις

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece