7 συμβουλές για να ξεκινήσεις δυναμικά γυμναστική σύμφωνα με την trainer

Η Χριστίνα Μαυρίδου δίνει το know how για να κινητοποιηθείς και να ξεκινήσεις άσκηση.

10.11.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

fit woman running τρέξιμο

Από τη Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής,  personal trainer.

Θέλεις να ξεκινήσεις γυμναστική, αλλά ακόμη δεν έχεις βρει τον τρόπο; H personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σού προτείνει 7 δοκιμασμένους τρόπους για να κινητοποιηθείς και να ξεκινήσεις γυμναστική.

1. Θέτοντας την γυμναστική ως ένα από τα πρώτα πράγματα που κάνεις κάθε μέρα, απομακρύνεις την πιθανότητα η γυμναστική να μοιάζει αγγαρεία και να την αποφεύγεις, επειδή άλλες δραστηριότητες θα υπερισχύουν.

2. Αν δεν μπορείς να βρεις 30 λεπτά μέσα στη μέρα για να γυμναστείς, προσπάθησε να κάνεις τρία ή περισσότερα μικρά προγράμματα άσκησης. Είναι καλό να αθροίζειςτο χρόνο άσκησής σου καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

3. Βάλε το ξυπνητήρι 30 λεπτά νωρίτερα! Θα ξεκινήσεις τη μέρα σου δυναμικά, με πάρα πολύ ευχάριστη και ανεβασμένη διάθεση. Προσοχή όμως, μην το κλείσεις και ξανακοιμηθείς!

Διάβασε επίσης: Νιώθεις κουρασμένη; Τι άσκηση να κάνεις σε κάθε περίπτωση; (ναι, άσκηση)

4. Τοποθέτησε τα ρούχα γυμναστικής σου δίπλα από το κρεβάτι, έτσι ώστε όταν ξυπνήσεις να τα φορέσεις και να ξεκινήσεις!

5. Όταν ξυπνήσεις, βάλε να ακούσεις το αγαπημένο σου τραγούδι, το οποίο σε «εμπνέει» και σου δίνει ρυθμό για να γυμναστείς. Έχει αποδειχθεί ότι κάνοντας γυμναστική ακούγοντας το αγαπημένο μας τραγούδι, ασυνείδητα κάνουμε πιο έντονα, ευχάριστα και με μεγαλύτερη διάρκεια τη γυμναστική μας.

6.  Οι περισσότεροι στη ζωή μας έχουμε έντονο άγχος, είτε γιατί ο χρόνος δεν είναι αρκετός είτε λόγω οικονομικών ή άλλων  δυσκολιών είτε άλλων υποχρεώσεων. Το στρες μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους και να κάνει την απώλεια βάρους πιο δύσκολη. Έτσι η εύρεση χρόνου για άσκηση δεν ήταν ποτέ πριν τόσο σημαντική.

7. Άλλαξε τρόπο σκέψης! Χρησιμοποίησε τη γυμναστική ως φάρμακο για τον οργανισμό σου και για την ψυχολογία σου, καθώς η γυμναστική ανεβάζει τη διάθεση. Έχει αποδειχτεί ότι τα άτομα που γυμνάζονται έχουν ελάχιστες έως και μηδαμινές πιθανότητες να πάθουν κατάθλιψη.

Διάβασε επίσης: Τι είδος άσκησης να επιλέξεις ανάλογα με τον τρόπο ζωής σου;

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece