Κρίστελ Βουρνά: Μαθαίνουμε τα πάντα για την κολυμβήτρια και διατροφολόγο

Η Κρίστελ Βουρνά μετρά ήδη συμμετοχές σε Ολυμπιακούς Αγώνες, ενώ πρόσφατα την είδαμε να κολυμπά και στο Spetses Mini Marathon.

11.10.2018

εχεις διαβασει

Αθλήτρια κολύμβησης, διατροφολόγος με ειδίκευση στην αθλητική διατροφή

Μπορεί να μετρά ήδη δύο συμμετοχές σε Ολυμπιακούς Αγώνες και πολλές διακρίσεις, αλλά η Κρίστελ Βουρνά ξεκίνησε την κολύμβηση με προτροπή των γονιών της.

Δεν άργησε να την αγαπήσει και να διαπιστώσει ότι έχει κλίση στο συγκεκριμένο άθλημα, η οποία «επισφραγίστηκε» με την υποτροφία που έλαβε από το Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμας για να συμμετέχει στην αντίστοιχη κολυμβητική ομάδα, σπουδάζοντας παράλληλα πάνω στην επιστήμη της άσκησης και αθλητικής διατροφής. Σήμερα συνεχίζει να κολυμπά, ενώ την είδαμε και στο Spetses Mini Marathon.

Θα την βρεις στο Instagram: @kristelvourna

*Οι διακρίσεις της Κρίστελ

  • 2012: Συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012 (12η θέση στα 100 μ. πεταλούδα)
  • 2016: Συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Aγώνες του Ρίο το 2016
  • 2006-2017: 1η Πανελληνιονίκης στα Πρωταθλήματα Κολύμβησης Γυναικών
  • Κάτοχος των πανελλήνιων ρεκόρ στα 50 και 100 μ. πεταλούδα γυναικών

Η καθημερινή προπόνησή της περιλαμβάνει κυρίως κολύμβηση από χαμηλές μέχρι υψηλές εντάσεις και γυμναστική εκτός νερού (Pilates, ασκήσεις με το βάρος του σώματος, TRX, ελεύθερα βάρη κ.ά.). «Αθλούμαι σίγουρα 3 ώρες κάθε απόγευμα και κάποιες μέρες και το πρωί».

«Αν έχω έντονη λιγούρα, συνήθως δε θα στερηθώ αυτό που θέλω να φάω. Αν αυτό που θέλω, όμως, δεν έχει καμία θρεπτική αξία, τότε τρώω μικρή ποσότητα».

«Ο επόμενος στόχος μου είναι οι Μεσογειακοί Αγώνες αυτό το καλοκαίρι, αλλά δεν έχω ορίσει κάποιον μεγαλύτερο. Μετά τη δεύτερη συμμετοχή μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες αποφάσισα να ηρεμήσω και να μη θέτω ως στόχους συγκεκριμένους αγώνες, αλλά να ευχαριστιέμαι πιο πολύ αυτό που κάνω».

«Κάποιοι θεωρούν ότι έχω κάνει και κάνω πολλές θυσίες για την κολύμβηση, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν ισχύει. Μπορεί να μην έχω ζήσει ανέμελα χρόνια, αλλά έχω κερδίσει τόσο πολλά, που θεωρώ ότι άξιζαν οι “θυσίες” που έκανα».

«Η πιο έντονη θετική ανάμνηση που έχω είναι από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου   2012. Είχα περάσει στον ημιτελικό και μόλις είδα στις κερκίδες ανθρώπους να ζητωκραυγάζουν για όλες τις αθλήτριες, αλλά και Έλληνες να κρατούν ψηλά την ελληνική σημαία, ένιωσα πολύ περήφανη. Ήταν ο μοναδικός αγώνας που ευχαριστήθηκα χωρίς άγχος».

«Θα συμβούλευα κάθε νεαρή αθλήτρια να αγαπάει την κολύμβηση και να προσπαθεί, αλλά ταυτόχρονα να μην τρελαίνεται. Χρειάζεται ισορροπία στη ζωή».

Διάβασε επίσης: Μιλήσαμε με την ελληνίδα αθλήτρια κολύμβησης Νόρα Δράκου

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;

Καμία δικαιολογία δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτές τις στρατηγικές που πρεσβεύει η ψυχολογία της άσκησης.

Βίντεο: Οι καλύτερες ασκήσεις για χέρια χωρίς βάρη! (ευτυχώς, χωρίς push-ups)

Aπόκτησε καλλίγραμμα χέρια χωρίς εξοπλισμό με αυτό το πρόγραμμα που μπορείς να κάνεις εύκολα στο σπίτι.

Είναι η κολύμβηση το ιδανικό άθλημα για όλους; Ο Δημήτρης Κουλούρης απαντά

Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις κολύμπι; Ναι, μπορείς να κάνεις και το χειμώνα και θα έχεις πολλά οφέλη. Να τι λέει ο πρωταθλητής μας

Βίντεο: Krav Maga ή αυτοάμυνα για γυναίκες με τον Έλληνα expert Μιχάλη Καφετζή

Εδώ θα πάρεις μια μικρή γεύση από τα σεμινάρια του Stay away sessions για γυναίκες, όπως μας τα έδειξε στο 3o Shape Food Workshop.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας! Έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

#shapegreece