Μετά το τρέξιμο: Οι 3 κινήσεις που πρέπει να κάνεις ΤΩΡΑ

Είσαι σίγουρη πως κάνεις αυτά που πρέπει μετά τη γυμναστική σου;

29.08.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Ολοκλήρωσες το τρέξιμό σου. Και τώρα; Μάθε παρακάτω τις τρεις κινήσεις που πρέπει να κάνεις.

Kάνε διατάσεις

Mόλις τελείωσες τη γυμναστική σου; Αυτή είναι μία υπέροχη στιγμή για stretching, διότι «τότε όλοι είναι περισσότερο ευλύγιστοι μιας και έχουν αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος στους μύες», λέει η Lynn Millar, φυσιοθεραπεύτρια και καθηγήτρια στο Winston-Salem State University. Σε αυτή τη φάση, το στατικό stretching θα σε ωφελήσει περισσότερο από ποτέ.

Kάνε ντους

To ντους μετά την άσκηση είναι must, όχι μόνο για να απαλλαχθείς από τον ιδρώτα της άσκησης αλλά και από τους ρύπους και τα καυσαέρια στα οποία ήσουν εκτεθειμένη κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το μυστικό βρίσκεται στο αφρόλουτρο. Ίσως φαίνεται λίγο αστείο, αλλά δεν είναι: μερικά shower gel και αφρόλουτρα απογυμνώνουν την επιδερμίδα από τη φυσική της υγρασία και μολονότι κάνουν την επιδερμίδα να αισθάνεται καθαρή, εντούτοις την αφήνουν ξηρή με αίσθηση τραβήγματος. Να γιατί θα πρέπει να καθαρίζεις το σώμα σου με αφρόλουτρα που έχουν πλούσια υφή και κρεμώδη ενυδατικά συστατικά, όπως οι πρωτεΐνες σιταριού και η αλόη, που σχηματίζουν ένα προστατευτικό φιλμ πάνω στην επιδερμίδα, συγκρατώντας την υγρασία στο εσωτερικό της.

Ενυδατώσου

Ειδικά μετα το τρέξιμο, η επιδερμίδα σου έχει αφυδατωθεί ακόμα περισσότερο από τον άερα και τη ζέστη.

Διάβασε επίσης: Τρέξιμο σε κάθε ηλικία: Πώς να τρέχεις στα 20, τα 30, τα 40, τα 50 και τι να προσέχεις κάθε φορά

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece