Νόρα Δράκου: Μιλάμε με την ελληνίδα αθλήτρια κολύμβησης

Η 26χρονη μιλά στο Shape για την πορεία της μέχρι τώρα.

06.09.2018

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Νόρα Δράκου

Μπορεί να μη βλέπει συχνά τους φίλους της και να πρέπει να λειτουργεί σχεδόν όλη της τη ζωή με συγκεκριμένο πρόγραμμα ύπνου, φαγητού και ξεκούρασης, «αλλά όλα αυτά είναι λεπτομέρειες όταν κάνεις αυτό που αγαπάς», σύμφωνα με την κολυμβήτρια Νόρα Δράκου.

Η 26χρονη προσπαθεί να συνδυάσει την κολύμβηση με τις σπουδές της στη Φιλολογία και στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με την ποδηλασία και τη γυμναστική. Πολυπράγμων; Μάλλον δεν ξέρεις πως ταυτόχρονα προετοιμαζόταν για το Spetsathlon και τους Μεσογειακούς Αγώνες στην Ισπανία, τον Ιούνιο, και για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στη Γλασκόβη, τον Αύγουστο.  Θα τη βρεις στο Instagram: @noradrakou

Οι διακρίσεις της Νόρας

  • 2012-2016: Συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
  • 2016: 4η στα 50 μ. ύπτιο και 5η στα 50 μ. ελεύθερο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών.
  • 2017: 15η στα 50 μ. ύπτιο και 18η στα 100 μ. ύπτιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών.

Προπονείται περίπου 5-6 ώρες την ημέρα: «Τρεις φορές την εβδομάδα κάνω κολύμπι πρωί και απόγευμα, ενώ άλλες τρεις φορές πηγαίνω το πρωί γυμναστήριο και το απόγευμα για κολύμπι. Σ’ αυτά έρχονται να προστεθούν η αποκατάσταση και τα ice baths».

«Τρώω περίπου 5-6 γεύματα την ημέρα. Το πρωινό μου είναι, συνήθως, γάλα με δημητριακά. Αμέσως μετά την προπόνηση επιλέγω ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες, όπως ομελέτα με τοστ. Ακολουθεί το μεσημεριανό μου, που είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες, όπως μακαρόνια, ρύζι ή πατάτες, και λίγο πριν την επόμενη προπόνηση τρώω μία μπάρα δημητριακών. Το βραδινό μου είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, όπως μπιφτέκι με σαλάτα και ελάχιστο μαύρο ρύζι. Λίγο πριν τον ύπνο πίνω ένα ποτήρι γάλα με λίγο κέικ για γλυκό».

Νόρα Δράκου: Μιλάμε με την ελληνίδα αθλήτρια κολύμβησης

«Μια ήττα πάντα σε πληγώνει, αλλά ταυτόχρονα σε κάνει και πιο δυνατή. Προσωπικά δίνω πάντα στον εαυτό μου χρόνο για να στενοχωρηθώ, αλλά μετά βάζω μπροστά τον εγωισμό μου και με βομβαρδίζω με θετικές σκέψεις».

«Θα συμβούλευα κάθε νέα αθλήτρια με φιλοδοξίες να έχει υπομονή, επιμονή και ένα μεγάλο όνειρο προς πραγματοποίηση. Το κολύμπι είναι ένα δύσκολο και πολύ μοναχικό άθλημα, γι’ αυτό και χρειάζεται τεράστια ψυχική δύναμη».

«Η πιο έντονη θετική ανάμνηση που έχω από την κολύμβηση είναι όταν πέρασα στον τελικό του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του Καζάν, το 2015, μετά από ένα σοβαρό χειρουργείο που έκανα στον ώμο. Πίστευα πως δε θα καταφέρω να επανέλθω».

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece