Τα μυστικά της Tracy Anderson για αψεγάδιαστο σώμα

Η personal trainer της Madonna και της Gwyneth Paltrow κατάφερε να γίνει η πιο γνωστή γυμνάστρια σε μια εποχή που κανείς δεν ασχολούταν ιδιαίτερα με τη γυμναστική. Να πώς

16.10.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Ωραίες καμπύλες και σφιχτό σώμα: 8 διαχρονικές συμβουλές από τον fitness expert

Μη μας πεις ότι δεν είχες σκεφτεί ποτέ πώς γίνεται η Μαντόνα στα 50 της χρόνια να έχει τόσο καλοσχηματισμένο κορμί. Ή γιατί η Γκουίνεθ Πάλτροου διατηρεί άριστα αυτή την ψηλόλιγνη σιλουέτα επί σειρά ετών, χωρίς ούτε ένα παραπανίσιο κιλό. Πίσω από όλα αυτά κρύβεται –εκτός από τη δική τους προσπάθεια και διατροφή– η personal trainer που τις προπονεί, η Τρέισι Άντερσον.

Πώς έγινε από τις διασημότερες celebrity trainers

Το όνειρό της ήταν να γίνει επαγγελματίας χορεύτρια, όταν, όμως, κάποια περίοδο της ζωής είδε τη ζυγαριά της να δείχνει 63 κιλά, τα οποία δεν αναλογούσαν στο ύψος της (1.52 μ.), άρχισε να πειραματίζεται και να δημιουργεί δικές της μεθόδους προπόνησης που σταδιακά μεταμόρφωσαν το σώμα της.

  • Η Τρέισι μελέτησε σε βάθος τη δομή των μυών και τις ειδικές προπονητικές τεχνικές που απαιτούν, δημιουργώντας μάλιστα ένα λογισμικό πρόγραμμα που την καθοδηγούσε στην προπόνησή της, έτσι ώστε να διατηρεί την ισορροπία ανάμεσα στην απώλεια βάρους και του υγιούς σώματος.
  • Έπειτα από 10 χρόνια έρευνας, έχει σχεδιάσει πολλά συστήματα προπόνησης, τα οποία επικεντρώνονται κυρίως στις μικρότερες μυϊκές ομάδες προσφέροντας αντίσταση και «αναγκάζοντας» το σώμα να βασιστεί στην ισορροπία του.
  • Η μεγαλύτερή της «ανακάλυψη», όμως, ίσως είναι το μηχάνημα Hybrid Body Reformer, το οποίο αποτελεί τη νέα τάση στη γυμναστική των διασήμων του Χόλιγουντ και, ουσιαστικά, ένα συνδυασμό αεροβικής και χορευτικών κινήσεων που επανασχεδιάζει τη δομή των μυών. Θέλοντας να μοιραστεί τις τεχνικές της με τις γυναίκες ανά τον κόσμο, έχει κυκλοφορήσει 4 DVDs στα οποία παρουσιάζει πολλές από τις τεχνικές που αναφέρονται στη μέθοδο που ακολουθεί.

Οι 6 κανόνες γυμναστικής της Tracy Anderson

  1. Ο σημαντικότερος στόχος της μεθόδου της Τρέισι είναι η ενδυνάμωση των μικρότερων μυϊκών ομάδων, έτσι ώστε αυτοί οι μύες να παρασύρουν και τους μεγαλύτερους. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσεις λεπτή σιλουέτα, χωρίς περιττά κιλά.
  2. Προσπαθεί να «ξυπνήσει» τους μυς που είναι αδύναμοι και να δώσει έμφαση σε αυτούς, έτσι ώστε να αντιμετωπίσει τα ψεγάδια του σώματος. Αυτό το πετυχαίνει με μικρά βάρη (μέχρι 1,5 κιλό) και πολλές επαναλήψεις.
  3. Πολύ σημαντικό στα προγράμματά της είναι οι πολλές εναλλαγές και το «δούλεμα» των μυών από διαφορετικές γωνίες.
  4. Δε συστήνει δίαιτες –ούτε ακολουθεί η ίδια– παρά μόνο σε ανθρώπους που χρειάζεται να χάσουν πολλά κιλά και δεν εκτελούν καθόλου καρδιαγγειακές ασκήσεις.
  5. Πεποίθησή της είναι πως, λόγω του ότι τρώμε κάθε μέρα, πρέπει να γυμναζόμαστε και κάθε μέρα – ή τουλάχιστον έξι φορές την εβδομάδα.
  6. Θεωρεί πολύ σημαντικό το μυαλό να «επικοινωνεί» με τους μυς, γι’ αυτό πρέπει να υπάρχει απόλυτη συγκέντρωση στις προπονήσεις. Οι άνθρωποι που γυμνάζονται περνώντας από το ένα μηχάνημα στο άλλο, χωρίς να συνειδητοποιούν τι κάνουν, δεν έχουν αποτελέσματα.

Διάβασε επίσης: Διάσημοι personal trainers αποκαλύπτουν 10 μυστικά για super σώμα

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.