Οι ασκήσεις για να κάψεις 500 θερμίδες σε λιγότερο από μία ώρα

Τα 3 προγράμματα προπόνησης που θα σε κάνουν να χάσεις κιλά, ακόμα και αν δεν έχεις χρόνο.

ασκήσεις για να κάψεις 500 θερμίδες iStock

H έλλειψη χρόνου είναι ένα από τα κύρια εμπόδια που μπαίνουν στον δρόμο μας όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος. Γι’ αυτό και εμείς συγκεντρώσαμε σε ένα άρθρο τρία προγράμματα προπόνησης που θα σε βοηθήσουν να κάψεις περίπου 500 θερμίδες μέσα σε λιγότερο από μία ώρα. Παρότι, βέβαια, κάθε οργανισμός ανταποκρίνεται διαφορετικά στην άσκηση, όλες οι μορφές προπόνησης που αναφέρουμε βασίζονται σε κάποιες γενικές αρχές.

Καταρχήν, όσο πιο πολλούς μύες έχεις, τόση περισσότερη ενέργεια χρειάζεται το σώμα σου για να λειτουργήσει και, συνεπώς, τόσες περισσότερες θερμίδες καταναλώνει για να εκτελέσει κάποιες βασικές λειτουργίες του, όπως είναι η αναπνοή και η κίνηση. Γι' αυτό, άλλωστε, οι προπονήσεις δύναμης με αντιστάσεις σε βοηθούν να αυξήσεις την κατανάλωση ενέργειας.

Αυτές οι προπονήσεις, βέβαια, πρέπει οπωσδήποτε να συνδυάζονται με προγράμματα αερόβιας, καρδιοαναπνευστικής άσκησης, η οποία είναι απαραίτητη για την απώλεια βάρους. Η αερόβια άσκηση, αυξάνει τους καρδιακούς σου παλμούς, αναγκάζοντας τον οργανισμό σου να καταναλώσει τα αποθέματα ενέργειας που έχουν αποθηκευτεί ως λίπος στο σώμα σου.

Πώς θα ξέρεις πόσες θερμίδες καις;

Μπορείς να τις υπολογίσεις στη βάση κάποιων δεδομένων αναφοράς όπως είναι το ποσοστό λίπους που έχεις στο σώμα σου, ο Δείκτης Μάζας Σώματος και η Μέγιστη Καρδιακή Συχνότητα, που τα βρίσκεις εύκολα εισάγοντας κάποια στοιχεία σου ακόμα και στα οικιακά μηχανήματα εκγύμνασης. Πάντως, ο πιο αξιόπιστος σύμμαχός σου είναι ένα καλό smartwatch.

Δες τη συνέχεια στο esquire.com.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i