Το Hula-Hoop επέστρεψε ως fitness trend: 5 tips για να ξεκινήσεις την πιο ευχάριστη προπόνηση

Βγαλμένο από τα παιδικά μας χρόνια, το hula-hoop συνδυάζει με διασκεδαστικό τρόπο την εκγύμναση όλου του σώματος, σε βοηθάει να κάψεις περισσότερες θερμίδες, ενώ βελτιώνει την ισορροπία και ευλυγισία σου.

hula-hoops iStock

Μπορεί το hula-hoop σαν ιδέα να σε γυρίζει πίσω, στην αυλή των παιδικών σου χρόνων μαζί με τις κολλητές σου, που στριφογυρίζατε ασταμάτητα στην μέση σας ένα πολύχρωμο στεφάνι, τώρα όμως το trend αυτό επιστρέφει και μάλιστα υπόσχεται να σε προπονήσει. Το hula-hoop είναι ένα είδος χορού, που συνδυάζει με διασκεδαστικό τρόπο την εκγύμναση όλου του σώματος, σε βοηθάει να κάψεις περισσότερες θερμίδες, ενώ βελτιώνει την ισορροπία και ευλυγισία σου. Σίγουρα στην αρχή μπορεί να σου φανεί δύσκολο, ωστόσο με λίγη υπομονή και τα παρακάτω tips για αρχάριους, τα οποία δίνει η ειδικός, Angela Presnell, hula-hoop χορεύτρια, δεν θα βλέπεις την ώρα να προσπαθήσεις και πάλι απο την αρχή.

1.Ντύσου κατάλληλα

Για να καταφέρεις να γυμναστείς με hula-hoop, θα πρέπει να είσαι κατάλληλα ντυμένη. Αυτό πρακτικά σημαίνει να φοράς ρούχα, τα οποία θα επιτρέπουν την επαφή του σώματός σου με το στεφάνι. Σορτς, τοπ, κολάν οτιδήποτε και αν επιλέξεις, φρόντισε να αισθάνεσαι άνετα μέσα σε αυτά.

2.Επίλεξε το σωστό στεφάνι

Σίγουρα το hula-hoop που είχες μικρή δεν είναι η ιδανικότερη επιλογή για να ξεκινήσεις, γιατί πολύ πιθανόν να είναι μικρότερο απο αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι. Στην αγορά θα βρεις στεφάνια σε διάφορα μεγέθη. Για αρχή επίλεξε ένα αρκετά μεγάλο, που θα κινείται πιο αργά γύρω απο το σώμα σου, με διάμετρο περίπου 90 με 110 εκατοστά.

3. Προετοίμασε το σώμα σου

Όπως κάθε προπόνηση, έτσι και το hula-hoop, χρειάζεται προθέρμανση πριν ξεκινήσεις. Βάλε τα χέρια σου στους γοφούς και άρχισε να τους μετακινείς αργά με κυκλικές κινήσεις και απο τις δύο πλευρές. Φρόντισε τα πόδια σου να κοιτάζουν ευθεία και να έχουν ίδιο άνοιγμα με τους ώμους. Επανέλαβε για μερικά λεπτά.

4. Ξεκίνα πρώτα με την περιστροφή της μέσης

Καθώς περιστρέφεται το στεφάνι γύρω απο την μέση σου, κράτησε τα πόδια σου σταθερά και ακίνητα, όσο μπορείς. Σπρώξε την μέση σου μπρος και πίσω με ρυθμικό ρυθμό. Όταν το στεφάνι αρχίσει να πέφτει, κούνησε την μέση σου γρηγορότερα, σπρώχνοντας πιο δυνατά. Επικέντρωσε την προσοχή σου στο αριστερό και δεξί ισχίο, στην κίνηση πίσω και εμπρός.

5. Κάνε σιγά σιγά την αρχή

Μόλις αποκτήσεις μια καλή ροή στην μέση σου, ξεκίνα δίνοντας ώθηση στο στεφάνι με το ένα σου χέρι. Πέρασε έπειτα το στεφάνι στο πόδι σου και δώσε ώθηση με το άλλο, ώστε να αρχίσει να γυρίζει γύρω γύρω.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i