Πώς θα ενεργοποιήσεις την fit πλευρά σου γρήγορα;

Διατροφικά tips, προπόνηση και συμβουλές για να παρουσιαστείς στην παραλία ακριβώς όπως θέλεις.

fit iStock

Ήξερες ό, τι xρειάζεσαι μόλις έξι εβδομάδες για να δεις αποτελέσματα στον καθρέφτη μετά την έναρξη της προπόνησης; Πριν από αυτό όμως, θα πρέπει να γνωρίζεις πως καλό θα ήταν να μη γυμνάζεσαι μόνο τρεις μήνες, δηλαδή από τώρα μέχρι το καλοκαίρι, αλλά η εκγύμναση να αποτελέσει τρόπο ζωής και μία συνεχή διαδικασία. Η Fitness Consultant και Founder του IL Exclusive Fitness/ Personal Training Gym Ιωάννα Λαουμτζή σου δείχνει το δρόμο.

Δεν είναι ποτέ αργά για να γίνει μία αλλαγή. Nα κάνει κανείς μία νέα αρχή. Πάρε, λοιπόν, βαθιές ανάσες και κυρίως κόψε μαχαίρι όλες τις κακές σου συνήθειες. Το να τρέφεσαι καλά και να ασκείσαι θα σε βοηθήσει. Μέσα σε δύο εβδομάδες, θα αρχίσεις να νιώθεις τα οφέλη της άσκησης και της σωστής διατροφής. Μέσα σε τέσσερις έως οκτώ, το σωματικό λίπος θα μειωθεί και η μυϊκή μάζα, η δύναμη και η αντοχή σου θα αυξηθούν.

Η αυστηρή προσήλωση στην ισορροπημένη διατροφή και στο συνεπές πλάνο γυμναστικής θα αποδώσει γρήγορα καρπούς, ωστόσο –όπως νομοτελειακά οτιδήποτε άλλο– τίποτα στη ζωή δεν έρχεται άκοπα. Η απόκτηση του πολυπόθητου σώματος απαιτεί χρόνο, αφοσίωση και προσοχή στις διατροφικές συνήθειες. Όσο πιο σύντομα ξεκινήσεις την προσπάθεια, τόσο αμεσότερα αποτελέσματα θα πετύχεις.

Δες περισσότερα στο esquire.com.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i