Αυτό το δεκάλεπτο πρόγραμμα γιόγκα αρκεί για να ηρεμήσετε το σώμα και το μυαλό σας

Μειώστε το στρες με τη βοήθεια αυτού του προγράμματος βασικών asanas της γιόγκα για όλα τα επίπεδα.

Yoga το πρωί

Όλοι ανεξαιρέτως οι άνθρωποι ερχόμαστε κατά περιόδους αντιμέτωποι με το άγχος, το οποίο ουσιαστικά είναι η φυσιλογική αντίδραση του οργανισμού μας στις αλλαγές ή και την πίεση.

Η γιόγκα, με τα αμέτρητα οφέλη στην υγεία και την ψυχολογία μας, αποτελεί την ιδανική μέθοδο γυμναστικής για να ηρεμήσουμε το σώμα και το μυαλό μας.Δέκα λεπτά ήπιου προγράμματος γιόγκα αναζωογονεί το πνεύμα και βελτιώνει τα επίπεδα ενέργειάς σας. Άλλωστε, η γιόγκα αποτελεί μια μέθοδο γυμναστικής με ιδιαιτέρως ευεργετικά αποτελέσματα, όχι μόνο στη φυσική μας κατάσταση αλλά και στην πνευματική μας υγεία.

Μη χάνετε χρόνο λοιπόν, πάρτε μια βαθιά ανάσα, πατήστε play στο παρακάτω βίντεο με το πρόγραμμα βασικών asanas της γιόγκα για όλα τα επίπεδα και αποχαιρετήστε το στρες.

Πηγή: Womantoc.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i