Προγράμματα γυμναστικής

#ShapePlankChallenge: Η Shape team κάνει άσκηση Σανίδα για 30 ημέρες για σούπερ σύσφιξη πριν τις διακοπές!

Οι κορυφαίες παραλλαγές αυτής της θαυματουργής άσκησης θα σε κάνουν να «χτίσεις» κορμί γρήγορα.

Όλοι μιλούν για την άσκηση «σανίδα»  σαν να την επινόησε ο ίδιος ο Θεός του Fitness (αν υπάρχει).

Οι top trainers «ορκίζονται» στα οφέλη της, τα supermodels μοιράζονται τακτικά φωτογραφίες στα social media όπου προσποιούνται ότι απολαμβάνουν να επιδίδονται στις παραλλαγές της (χαμογελούν κιόλας, πώς το κάνουν;), ενώ οι αληθινές γυναίκες αρχικά γκρινιάζουν και έπειτα αισθάνονται περήφανες που κατάφεραν να μείνουν σε αυτή τη στατική άσκηση για περισσότερο από 1 λεπτό.

Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το πιο hot challenge 30 ημερών με τις καλύτερες παραλλαγές της άσκησης σανίδας για να σε βοηθήσουμε να τονώσεις απίστευτα το σώμα σου λίγο πριν τις διακοπές. Η Shape Team (Μυρτώ Μήτσιου, Βίκυ Πασχάλη, Ελένη Δασκαλάκη, Νάνσυ Βλοντάκη, Σοφία Μάργαρη, Ευμορφία Σαββαΐδη) έχει ήδη ξεκινήσει, ΕΣΥ ΑΝΤΕΧΕΙΣ;

 

Η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer μας βάζει σε πρόγραμμα και μαζί δημιουργήσαμε το απόλυτο 30DAY #ShapePlankChallenge!

«H σανίδα είναι πολύ καλή ισομετρική άσκηση για σύσφιξη και γράμμωση, με την προϋπόθεση ότι το ποσοστό λίπους είναι σε φυσιολογικό επίπεδο. Πρέπει οι αγκώνες ή οι παλάμες να είναι τοποθετημένες κάτω από τους ώμους, οι κοιλιακοί να είναι σφιχτοί, ούτως ώστε τα μπροστινά κόκκαλα της λεκάνης να είναι » κρυμμένα » μέσα, οι γλουτοί σφιχτοί για να διατηρούν τη λεκάνη μέσα και τα πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης. Ο κορμός, η λεκάνη και τα ισχία πρέπει να είναι σε ευθεία. Η αναπνοή να είναι φυσιολογική, για να μην αυξάνεται η αρτηριακή πίεση. Έχει αποδειχθεί από αρκετές έρευνες ότι η ισομετρική άσκηση αυξάνει την αρτηριακή πίεση, οπότε καλό είναι όσοι πάσχουν από υπέρταση να αποφεύγουν γενικά τις ισομετρικές ασκήσεις».

Οδηγίες για να ακολουθήσεις το 30DAY #ShapePlankChallenge

Δες πώς θα κάνεις σωστά τη σανίδα και τις παραλλαγές της εδώ: