Ασκήσεις με Bosu: Οι βασικές ασκήσεις για να καις λίπος παντού!

Ασκήσεις σε bosu. Η fitness expert Shelly McDonald, μας δείχνει τις βασικές ασκήσεις σε μπάλα bosu

16.12.2016

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Ασκήσεις με Bosu: Οι βασικές ασκήσεις για να καις λίπος παντού!

Bosu: Η συγκεκριμένη μπάλα συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της μεγάλης και της ιατρικής μπάλας, ενώ, επειδή η άμμος μετακινείται μέσα σε αυτήν – συνήθως η μπάλα bosu έχει άμμο μέσα της) το σώμα καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια για να συντονίσει τις κινήσεις.

Στο τετράλεπτο βίντεο που ακολουθεί, η McDonald σου δείχνει πως να χρησιμοποιείς ουσιαστικά την μπάλα για να γυμνάσεις τόσο το άνω όσο και το κάτω μέρος του σώματός σου. Με τη βοήθεια της bosu, μπορείς να γυμνάσεις έντονα, τόσο την κοιλιά, τα χέρια, τους γλουτούς αλλά και τα πόδια σου!

Κι αφού δεις το βίντεο, πραγματοποίησε κι αυτή την πιο προχωρημένη άσκηση με μπάλα bosu:

Ασκήσεις με Bosu: Οι βασικές ασκήσεις για να καις λίπος παντού!

Άρση ενός Ποδιού σε Μπάλα Bosu

Στάσου όρθια πάνω στη στρογγυλή πλευρά μιας μπάλας Bosu, κρατώντας ένα βαράκι 2-5 κιλών σε κάθε χέρι. Τέντωσε τα χέρια στα πλάγια προς τα κάτω, με τις παλάμες να κοιτούν προς τα μέσα. Σήκωσε ελαφρώς το αριστερό πόδι πίσω. Σκύψε αργά μπροστά από τους γοφούς, χαμηλώνοντας τα βαράκια προς το δάπεδο, ενώ σηκώνεις το αριστερό πόδι πίσω, στο ύψος του γοφού. Επίστρεψε στην αρχική στάση. Εκτέλεσε 10 επαναλήψεις και άλλαξε πόδι για να ολοκληρώσεις το σετ. Εκτέλεσε 2 σετ.

Info: Η άσκηση αυτή στοχεύει στους οπίσθιους μηριαίους και τους γλουτούς. Μπορείς να την κάνεις και στο πάτωμα, αλλά με την μπάλα αυξάνεται η δύναμη που πρέπει να καταβάλλεις.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.