Ασκήσεις με Bosu: Οι βασικές ασκήσεις για να καις λίπος παντού!

Ασκήσεις σε bosu. Η fitness expert Shelly McDonald, μας δείχνει τις βασικές ασκήσεις σε μπάλα bosu

16.12.2016

εχεις διαβασει

Bosu: Η συγκεκριμένη μπάλα συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της μεγάλης και της ιατρικής μπάλας, ενώ, επειδή η άμμος μετακινείται μέσα σε αυτήν – συνήθως η μπάλα bosu έχει άμμο μέσα της) το σώμα καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια για να συντονίσει τις κινήσεις.

Στο τετράλεπτο βίντεο που ακολουθεί, η McDonald σου δείχνει πως να χρησιμοποιείς ουσιαστικά την μπάλα για να γυμνάσεις τόσο το άνω όσο και το κάτω μέρος του σώματός σου. Με τη βοήθεια της bosu, μπορείς να γυμνάσεις έντονα, τόσο την κοιλιά, τα χέρια, τους γλουτούς αλλά και τα πόδια σου!

Κι αφού δεις το βίντεο, πραγματοποίησε κι αυτή την πιο προχωρημένη άσκηση με μπάλα bosu:

Άρση ενός Ποδιού σε Μπάλα Bosu

Στάσου όρθια πάνω στη στρογγυλή πλευρά μιας μπάλας Bosu, κρατώντας ένα βαράκι 2-5 κιλών σε κάθε χέρι. Τέντωσε τα χέρια στα πλάγια προς τα κάτω, με τις παλάμες να κοιτούν προς τα μέσα. Σήκωσε ελαφρώς το αριστερό πόδι πίσω. Σκύψε αργά μπροστά από τους γοφούς, χαμηλώνοντας τα βαράκια προς το δάπεδο, ενώ σηκώνεις το αριστερό πόδι πίσω, στο ύψος του γοφού. Επίστρεψε στην αρχική στάση. Εκτέλεσε 10 επαναλήψεις και άλλαξε πόδι για να ολοκληρώσεις το σετ. Εκτέλεσε 2 σετ.

Info: Η άσκηση αυτή στοχεύει στους οπίσθιους μηριαίους και τους γλουτούς. Μπορείς να την κάνεις και στο πάτωμα, αλλά με την μπάλα αυξάνεται η δύναμη που πρέπει να καταβάλλεις.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

Δοκίμασα τη νέα συλλογή των adidas Women και ιδού η εμπειρία μου

Σε ένα exclusive event στο κατάστημα Cosmos Sport στην Αγία Παρασκευή, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την ολοκαίνουρια συλλογή «Statement» των adidas Women.

EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

Άννα Κιάφα
H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ’εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

#shapegreece