Ασκήσεις για επίπεδο στομάχι: Τα 15 λεπτά για δυνατούς κοιλιακούς της Kayla Itsines

Η fitness star Kayla Itsines υπογράφει το κορυφαίο πρόγραμμα γυμναστικής 15 λεπτών για δυνατούς κοιλιακούς και επίπεδη κοιλιά.

Ασκήσεις για επίπεδο στομάχι | Τα 15 λεπτά για δυνατούς κοιλιακούς της Kayla Itsines

Όσο πλησιάζουμε στο καλοκαίρι τόσο μεγαλύτερη γίνεται η ανάγκη μας να ανακαλύψουμε τις κατάλληλες ασκήσεις για επίπεδο στομάχι (και γρήγορα παρακαλώ!).

Για την Kayla Itsines σου έχουμε ξαναμιλήσει στο παρελθόν.  Η διάσημη personal trainer από την Αυστραλία έχει δημιουργήσει το διάσημο Bikini Body Guide (BBG) και έχει εκατομμύρια followers στα social media. Η Itsines παρουσίασε το δικό της πρόγραμμα για τέλειο σώμα που στοχεύει σε συγκεκριμένα σημεία που κάθε γυναίκα επιθυμεί να έχει σμιλεμένα. Το καλύτερο, όμως, είναι ότι απαιτεί ελάχιστον εξοπλισμό, μηδενική εμπειρία σε άσκηση και μόλις 30′ από τη μέρα σου.

Ως συνήθως, το Pinterest μάς «μαρτύρησε» το δημοφιλέστερο workout της Kayla που έχει περίπου 8000 saves και περιλαμβάνει 4 απλές ασκήσεις για επίπεδο στομάχι.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i