Η τοπ άσκηση για σφιχτή κοιλιά, στο παγκάκι!

Το δικό μας αστέρι του Χόλιγουντ, η Μαρία Μενούνος, μας δείχνει την τοπ άσκησή της για επίπεδη κοιλιά.

Το καλύτερο όλων; Η άσκηση αυτή λαμβάνει χώρα σε ένα παγκάκι, στη βόλτα σου στο παρκάκι.

Η τοπ άσκηση για σφιχτή κοιλιά, στο παγκάκι! - εικόνα 1

Toποθέτησε τους γλουτούς στην άκρη του παγκακίου, κράτησε την πλάτη σου σταθερή για καλύτερη ισορροπία. Γείρε τον κορμό προς τα πίσω για να μπορείς να λυγίσεις τα πόδια, κρατώντας πάντα σφιχτή την κοιλιά.

Η τοπ άσκηση για σφιχτή κοιλιά, στο παγκάκι! - εικόνα 2

Κάνε 2 σετ των 20 επαναλήψεων, λυγίζοντας και τεντώνοντας την κοιλιά σου.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i