Δοκιμάσαμε προπόνηση EMS: 20 λεπτά την εβδομάδα και καλύπτεις την ανάγκη για άσκηση ενδυνάμωσης;

Η Ελένη Δασκαλάκη δοκιμάζει την προπόνηση EMS με ηλεκτρομυική διέγερση που υπόσχεται πως με μόλις 20' την εβδομάδα έχεις καλύψει την ανάγκη σου για άσκηση ενδυνάμωσης.

90742703_custom Copyright : Vadim Ivanov

Ευχαριστούμε για τη δοκιμή το Physis Fitness Club στη Δροσιά (Σολωμού 17β & Ρόδων, τηλ.: 210 6229904, (www.physis-fitnessclub.gr).

Τι ακριβώς είναι η προπόνηση EMS με ηλεκτρομυϊκή διέγερση (Electrical Muscle Stimulation – EMS); Για να μάθω, τη δοκίμασα προσωπικά. Η προπόνηση βασίζεται στην ηλεκτρομυϊκή διέγερση που ενεργοποιεί και συσπά ταυτόχρονα, σε ένταση που επιλέγεις ανάλογα με τη φυσική σου κατάσταση, εκατοντάδες μικρές και μεγαλύτερες μυϊκές ομάδες στο σώμα σου. Το αποτέλεσμα; Προπόνηση που αντιστοιχεί σε περίπου 3 ώρες έντονη άσκηση.

Shape tested

Ξεκινώντας φόρεσα μια μπλούζα και κολάν με λεπτή ύφανση και από πάνω ένα «σορτσάκι» και ένα γιλέκο καθώς και ιμάντες στα χέρια μου. Σε αυτά ήταν συνδεδεμένα τα ηλεκτρόδια που προκαλούν τις μυϊκές συσπάσεις. Τα ηλεκτρόδια συνδέθηκαν με το μηχάνημα Miha Bodytec και στη συνέχεια έκανα για ακριβώς 20' μια σειρά ήπιων ασκήσεων, με την επίβλεψη και τις οδηγίες του γυμναστή. Η πρώτη αίσθηση ήταν ένα «γαργάλημα», που μπορεί να γίνει έντονη μυϊκή σύσπαση ανάλογα με την ένταση που θα επιλέξεις για καθεμία μυϊκή ομάδα (πόδια, γλουτοί, ραχιαίοι, πλατύς ραχιαίος, πλάτη, κοιλιά, στήθος, δικέφαλοι/τρικέφαλοι χεριών).

Μετά την προπόνηση

Ένιωσα σαν να έχω γυμναστεί δυνατά και για ώρες. Δεν πιάστηκα –άλλωστε το μυϊκό πιάσιμο δεν είναι ο στόχος μας–, νιώθω όμως όλες τις... παρενέργειες μιας καλής προπόνησης, όπως κούραση και πείνα.

Τι χρειάζεται να γνωρίζεις

  • Έχει αναγνωριστεί από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών ως αποτύτως ασφαλής προπόνηση για τον οργανισμό.
  • Πριν την προπόνηση καλό είναι να έχεις πιει αρκετό νερό ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα ο οργανισμός σου στα ερεθίσματα.
  • Τις επόμενες μέρες μπορείς να κάνεις αερόβια προπόνηση –ιδανικά περπάτημα–, όχι όμως ασκήσεις με βαράκια ή με το βάρος του σώματος, για να αποφύγεις τη μυϊκή υπερκόπωση.
  • Έχε μαζί σου ένα σετ εσώρουχα, γιατί πριν φορέσεις το γιλέκο και το σορτσάκι τα βρέχουν ώστε να μεγαλώνει η αγωγιμότητα.
  • Και το κόστος; Στο Physis Fitness Club το πακέτο για 10 personal προπονήσεις κοστίζει 200 ευρώ, αλλά αυτή την περίοδο θα το πάρεις στα 150, ως τιμή γνωριμίας. Για να έχεις άποψη, από την έρευνά μας, αυτή είναι η χαμηλότερη τιμή που βρήκαμε.

Διάβασε επίσης: H Ευμορφία Σαββαΐδη δοκίμασε aerial yoga (και έχει ενθουσιαστεί!)

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i