Απόκτησε τους κοιλιακούς της Emma Stone

Το fitness πρόγραμμα της Emma Stone για τέλειους κοιλιακούς.

08.04.2012

εχεις διαβασει

Απόκτησε τους
κοιλιακούς της
Emma Stone

Άσκηση 1η: Μέτρα ως το 100

  • Ξάπλωσε ανάσκελα και φέρε τα γόνατα στο στήθος σου. Κράτα τις παλάμες σου στραμμένες προς τα κάτω και σήκωσε λίγο το κεφάλι και τους ώμους σου.
  • Έχε τα χέρια σου τεντωμένα δίπλα σου με τις παλάμες στραμμένες προς τα κάτω. Τέντωσε τα πόδια σου μπροστά σε γωνία 45 μοιρών, ανοίγοντας τα από τους γοφούς και στη συνέχεια πιέζοντας τα μέχρι τις φτέρνες.
  • Αν η πλάτη σου δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση, κράτα τα γόνατα σου λίγο λυγισμένα. Εισέπνευσε από τη μύτη μετρώντας μέχρι το 5 και στη συνέχει εξέπνευσε από τη μύτη μετρώντας πάλι μέχρι το 5, μέχρι να φτάσεις στα 100.
  • Καθώς αναπνέεις κούνησε τα χέρια σου πάνω κάτω 100 φορές έχοντας τα παράλληλα με το σώμα σου, με τις παλάμες στραμμένες προς τα κάτω.

Έτοιμη για τη δεύτερη άσκηση;

[related id="1493"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece