Αλλάζουμε το σώμα μας με την Ελένη Πετρουλάκη (Fit Core challenge ημέρα 12η)

Συνεχίζουμε δυναμικά και χάνουμε τα τελευταία κιλά μέχρι τις γιορτές.

fit-core-def12

Αν ακολουθείς το FitCore challenge με τις ασκήσεις και τη διατροφή που προτείνει η Ελένη Πετρουλάκη θα έχεις ήδη δει τη διαφορά στο σώμα σου. Μην ξεχνάς να μοιράζεσαι τα βίντεο σου με hashtag #ShapeFitCoreByEleniPetroulaki για να κερδίσεις πλούσια δώρα.

Video 1 - FitCore challenge - Τετάρτη 16/12 How-To Τοποθετήστε το σώμα σε παράλληλη θέση με το έδαφος στηριζόμενοι στα δάχτυλα των ποδιών και στις παλάμες. Για να μπορέσει να γίνει αυτό εφικτό, πρέπει να ενεργοποιήσετε πλήρως τους μύες της κοιλίας και της ράχης. Τα χέρια σας πρέπει να είναι κάθετα στο έδαφος. Από αυτή τη θέση και ξεκινώντας την κίνηση με το αριστερό πόδι, κάνετε ένα μικρό εμπρός και ελαφρά πλαγίως βήμα και αμέσως μετά το δεξί πόδι έρχεται να περάσει μπροστά από το αριστερό για να φτάσει τεντωμένο παράλληλο με το έδαφος και κάθετο στον κορμό. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο επιστρέφετε στην αρχική σας θέση και επαναλαμβάνετε Οι κυριότεροι μύες που λειτουργούν σε αυτή την άσκηση είναι: ορθός και λοξός κοιλιακός, πλατύς ραχιαίος, λαγονοψοίτης, μείζων γλουτιαίος και δελτοειδής #shapefitcorebyelenipetroulaki #fitspo #video #fitness #workout #gym #body #goal #motivation #inspiration #fitcore #shape #fitnessaddict #instafit

A video posted by Shape Magazine Greece (@shapemaggr) on

Η δεύτερη άσκηση:

Video 2 - FitCore challenge - Τετάρτη 16/12 How-To Σταθείτε όρθιοι με τα χέρια ανοιχτά και τεντωμένα πάνω από το κεφάλι. Τα πόδια είναι ανοιχτά λίγο παραπάνω από το άνοιγμα των ώμων. Κάνετε μια κάμψη του κορμού μέχρι να φτάσει σε παράλληλη θέση με το έδαφος ενώ τα χέρια ακολουθώντας την κίνηση θα καταλήξουν κάθετα. Στη συνέχεια σηκώνετε τον κορμό με ίσια πάντα τη σπονδυλική στήλη ενώ ταυτόχρονα τα χέρια κινούνται προς τα πάνω και τη στιγμή που οι αγκώνες ξεπεράσουν το ύψος των ώμων τεντώνετε τα χέρια και επανέρχεστε στην αρχική σας θέση Οι κυριότεροι μύες που χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση αυτής της άσκησης είναι: πλατύς ραχιαίος, δικέφαλος μηριαίος, τραπεζοειδής, δελτοειδής, μείζων γλουτιαίος, ορθός μηριαίος και ορθός κοιλιακός #shapefitcorebyelenipetroulaki #fitspo #video #fitness #workout #gym #body #goal #motivation #inspiration #fitcore #shape #fitnessaddict #instafit

A video posted by Shape Magazine Greece (@shapemaggr) on

H διατροφή:

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i