Γυμναστήριο: 2 περιπτώσεις που ΠΡΕΠΕΙ να πας! (και ούτε που το φανταζόσουν!)

Μήπως έχεις κουραστεί πολύ στη δουλειά και σκέφτεσαι να παραλείψεις την άσκηση σου; Ξανά σκέψου το!

shutterstock_403536184 By g-stockstudio

Συνεργάστηκε η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, personal trainer.

Είναι μερικές φορές που αναβάλλεις το γυμναστήριο για τους... προφανείς λόγους: έχεις κουρασεί πολύ στη δουλειά ή έχεις να προετοιμαστείς για ένα σημαντικό meeting. Κι όμως, η personal trainer θα σε κάνει να αναθεωρήσεις σήμερα κιόλας!

Αν το μυαλό δε λειτουργεί έπειτα από ένα 10ωρο στο γραφείο: Ναι

Όταν ο εγκέφαλός σου είναι κουρασμένος, εξακολουθείς να μπορείς να γυμνάσεις το σώμα σου στη μέγιστη ικανότητά του, σύμφωνα με έρευνα από το Πανεπιστήμιο της Bourgogne στη Γαλλία. Ένας περιορισμός: «Ενώ μπορείς ακόμη να σηκώσεις τα ίδια βάρη και να τρέξεις με την ίδια ταχύτητα όταν είσαι διανοητικά κουρασμένη, η διαφορά είναι πως η άσκηση αντοχής θα σου φανεί πιο κουραστική, που σημαίνει ότι θα μειωθεί η απόδοσή σου» εντοπίζει ο ερευνητής Benjamin Pageaux.

Διάβασε επίσης: 4 λόγοι που ΔΕΝ πρέπει να πας γυμναστήριο και δεν χρειάζεται να έχεις τύψεις

Αν έχεις ραντεβού για δουλειά ή μια παρουσίαση σε λίγες ώρες: Ναι

Για τους ανθρώπους που γυμνάζονται τακτικά, η άσκηση το πρωί πριν από μια σημαντική συνάντηση μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη και να μειώσει τα επίπεδα του άγχους, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Neuroscience.

Διάβασε επίσης: Δεν έχεις χρόνο για άσκηση; Να τι προτείνει η Ελένη Πετρουλάκη

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i