Η άσκηση της ημέρας: To Fit Core Challenge με την Ελένη Πετρουλάκη μόλις ξεκίνησε! Δες το πρώτο βίντεο!

Γυμνάσου μαζί μας, ανέβασε το βίντεο σου με το hastag #ShapeFitCoreByEleniPetroulaki και κέρδισε super δώρα.

Η Ελένη Πετρουλάκη σου δείχνει πως να γυμναστείς στο σπίτι.

Από σήμερα μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου θα μοιραζόμαστε καθημερινά μαζί σου την «άσκηση της ημέρας» που προτείνει η Ελένη Πετρουλάκη για να χάσεις ως 4 κιλά μέχρι τις γιορτές. Το Shape Fit Core Challenge ξεκινά σήμερα με το πρώτο βίντεο! Πάρε μέρος κι εσύ! Πώς;

Κάθε μέρα μπορείς να ανεβάζεις τα δικά σου βίντεο εκτελώντας την άσκηση της ημέρας με το hashtag #ShapeFitCoreByEleniPetroulaki, για να πάρεις μέρος σε διαγωνισμό και να διεκδικήσεις outfits από τα Sugarfree, ετήσιες συνδρομές στα γυμναστήρια Planet, δωρεάν λιπομετρήσεις, δώρα από τα Extreme stores και πλήρες πρόγραμμα διατροφής και άσκησης από το team της Ελένης Πετρουλάκη – Ivic.

Highlight: Αν θέλεις να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό, μην ξεχνάς το hastag #ShapeFitCoreByEleniPetroulaki.

H άσκηση της ημέρας:

Video 1 - καλημέρα και καλή αρχή με το FitCore challenge! Επίλεξε ανάλογα το επίπεδο σου το Level 1, το Level 2 ή το Level 3. Σε περίπτωση που κουραστείς κάνε ένα μικρό διάλειμμα και επανάλαβε μέχρι να τελειώσεις όλες τις επαναλήψεις του επιπέδου σου! Μην ξεχνάς την προθέρμανση και τις διατάσεις. How-To Τοποθετήστε το σώμα σε παράλληλη θέση με το έδαφος στηριζόμενοι στα δάχτυλα των ποδιών και στις παλάμες. Για να μπορέσει να γίνει αυτό εφικτό, πρέπει να ενεργοποιήσετε πλήρως τους μύες της κοιλιάς και της ράχης. Τα χέρια σας πρέπει να είναι κάθετα στο έδαφος. Στη συνέχεια κρατώντας τη στήριξη στο ένα χέρι και στα δάχτυλα των ποδιών μετακινείστε το χέρι εμπρός μέχρι να σχηματίσει τέλεια ευθεία με το σώμα. #ShapeFitCoreByEleniPetroulaki #shapegreece #shapegr #fitcore #fit #fitness #fitspo #wellness #workout #gym #healthy #motivation #mood #inspiration #body #bodygoals

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Shape Magazine Greece (@shapemaggr) στις

Και η δεύτερη άσκηση:

Συνεχίζουμε με το Video 2! Μην ξεχνάς να μοιράζεσαι τα βίντεο σου, κάνοντας την άσκηση, με το hashtag #ShapeFitCoreByEleniPetroulaki για να κερδίσεις super δώρα! How-To Τοποθετήστε το σώμα σε παράλληλη θέση με το έδαφος στηριζόμενοι στα δάχτυλα των ποδιών και στις παλάμες. Για να μπορέσει να γίνει αυτό εφικτό, πρέπει να ενεργοποιήσουμε πλήρως τους μύες της κοιλίας και της ράχης. Τα χέρια σας πρέπει να είναι κάθετα στο έδαφος για να αποφευχθούν περαιτέρω τριβές τις ωμικής ζώνης Έπειτα, κρατώντας τη στήριξη στο ένα χέρι κάνετε εναλλάξ από μία έλξη πλάτης σε κάθε χέρι φέρνοντας τον αγκώνα στο πιο ψηλό σημείο και στη συνέχεια και πάλι εναλλάξ μία πλήρη περιστροφή του χεριού καταλήγοντας στην αρχική θέση. Η άσκηση αυτή πρέπει να γίνει μετρώντας όλες τις κινήσεις για 4 σετ με 1 λεπτό διάλειμμα #fitcore #shapegreece #shapegr #fitness #fitspo #wellness #mood #workout #gym #inspiration #fit Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Shape Magazine Greece (@shapemaggr) στις

Και η διατροφή:

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i