Ήξερες ότι κάνεις τα squats εντελώς λάθος;

Μάθε πώς θα πετύχεις το τέλειο κάθισμα για σφιχτούς γλοτούς.

squats-askisi

Όλες μας γνωρίζουμε πως το μόνο πράγμα που αποδεδειγμένα σφίγγει τους γλουτούς είναι τα καθίσματα. Δυστυχώς, πολλές από εμάς αφιερώνουμε χρόνο και προσπάθεια αλλά δεν βλέπουμε αποτελέσματα επειδή στην πραγματικότητα κάνουμε τα squats εντελώς λάθος. Ο λόγος; Όταν η πλάτη και οι γλουτοί μας είναι αδύναμοι, άλλες πιο δυνατές μυϊκές ομάδες αναλαμβάνουν περισσότερη δουλειά απ’ όση τους αντιστοιχεί.

Οι πιο σφιχτοί γλουτοί που είχες ποτέ με ΑΥΤΗ την άσκηση!

Ρίξε μια ματιά σε μερικά dos και dont’s για να κάνεις το τέλειο κάθισμα.

Όχι

Κάθισμα με την πλάτη κυρτωμένη.

Τα γόνατά σου ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών σου.

Ναι

Κράτα στο στέρνο σου ανασηκωμένο.

Κράτα τις φτέρνες σου καρφωμένες στο πάτωμα.

Τέλειοι γλουτοί γρήγορα μόνο με αυτή την άσκηση!

Τι άλλο μπορεί να σε βοηθήσει για να πετύχεις το τέλειο squat; 

Ξεκίνησε με καθίσματα σε καρέκλα. Τοποθέτησε μία καρέκλα κουζίνας ή τραπεζαρίας πλάγια μπροστά σε έναν ολόσωμο καθρέφτη. Χρησιμοποίησε αυτά τα δύο αντικείμενα για να βρεις τη σωστή θέση, πίεσε δυνατά τις φτέρνες σου και κατέβα σε κάθισμα ώστε οι γλουτοί σου να αγγίξουν σχεδόν το κάθισμα και σήκω ξανά όρθια. Όταν κατακτήσεις τη σωστή τεχνική, μπορείς να προσθέσεις σταδιακά βάρος για έξτρα πρόκληση.

Kεντρική Φωτογραφία: @bandierfit

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i