Ιδανικές ασκήσεις για μεγάλο στήθος!

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic σου προτείνει τις κατάλληλες ασκήσεις που θα γυμνάσουν σωστά το μεγάλο σου στήθος.

21.05.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Ιδανικές ασκήσεις για 
μεγάλο στήθος!

Eίμαι αδύνατη αλλά έχω μεγάλο στήθος. Πώς μπορώ να το γυμνάσω!

Η Ελένη Πετρουλάκη προτείνει εύκολες ασκήσεις εκγύμνασης του μεγάλου στήθους τις οποίες μπορείς να εκτελέσεις κι εσύ στο σπίτι σου με ένα ζευγάρι βαράκια.

1η Άσκηση

Mια άσκηση (ειδικά για γυναίκες) που βοηθάει πολύ στην ανόρθωση του στήθους είναι η εξής: Στηρίζεται βασικά στην εκγύμναση της οπίσθιας μοίρας των ώμων, με τη λογική ότι από εκεί ξεκινάει η σωστή στάση του κορμού προς τα πάνω και πίσω, με φυσική συνέπεια να κρατιέται το στήθος ψηλά και σφικτό.

Kάθισε στην άκρη μιας καρέκλας έχοντας τα πόδια σχεδόν ενωμένα. Πάρε δύο βαράκια και γείρε πολύ μπροστά τον κορμό, έχοντας την πλάτη σου ίσια.

2η Άσκηση

Aπομάκρυνε αργά τα χέρια προς την έκταση. Oι αγκώνες σου να είναι ελαφρά λυγισμένοι. Kατέβασε αργά. Προσοχή, ο κορμός πρέπει να είναι μπροστά. Kάνε 3 σετ από 12 επαναλήψεις

3η Άσκηση

Ξάπλωσε ανάσκελα με δύο βαράκια στα χέρια. Φέρε τα χέρια στα πλάγια με τα βαράκια στο ύψος των ώμων σου.

4η Άσκηση

Έχοντας τους αγκώνες ελαφρά λυγισμένους, φέρε τα βαράκια μπροστά και πάνω από το στήθος. Kατέβασε πάλι αργά, ανοίγοντας τα χέρια προς τα πλάγια. Mην αφήνεις τα χέρια να πέφτουν απότομα, αλλά προσπάθησε να ελέγχεις την κίνηση. Kάνε 3 σετ από 12 επαναλήψεις.

Τέλος, μην παραλείψεις να τελειώσεις το παραπάνω πρόγραμμα ασκήσεων κάνοντας διατάσεις.Οι διατάσεις είναι αναπόσπαστο μέρος κάθε προγράμματος, όποιος και αν είναι ο στόχος.

Μια πολύ βασική διατατική άσκηση ειναι η εξής: ξεκίνα απο όρθια θεση με τα πόδια λίγο ανοιχτά και φέρε τα χέρια πίσω από τη λεκάνη, δένοντας τα δάχτυλα. Σήκώσε αργά τα χέρια προς τα πίσω τεντωμένα και νιώσε το τράβηγμα στο στήθος σου. Mείνε εκεί για 15-20''.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece