Πρόγραμμα προπόνησης με το βάρος του σώματος (θα το κάνεις οπουδήποτε)

Δεν χρειάζεται να χάσεις το αερόβιο workout σου επειδή ξέφυγες από την καθημερινή ρουτίνα σου.

fitness-woman-leaning-to-a-wall-with-skipping-ropes-picture-id967681454 Credit:jacoblund

Από τον Λευτέρη Χριστοφιλογιάννη, personal trainer (iconfitness.gr) Βρίσκεσαι σε ένα επαγγελματικό ταξίδι ή σε διακοπές; Μπορείς να κάνεις μια δυνατή αερόβια προπόνηση ΗΙΙΤ στο δωμάτιό σου ή στο κοντινότερο πάρκο, παραλία κ.λπ. Το σχοινάκι είναι ένας άλλος καταπληκτικός τρόπος άσκησης και μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στη βαλίτσα σου. Αν για κάποιο λόγο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα από τα παραπάνω, άρχισε να χρησιμοποιείς αποκλειστικά (και λίγο συχνότερα ίσως απ’ ό,τι χρειάζεται) τις σκάλες του ξενοδοχείου! Αν τις ανεβαίνεις με γρήγορο ρυθμό, θα διαπιστώσεις ότι είναι μια εξαιρετική αερόβια προπόνηση.

Θα μπορούσες να ακολουθήσεις το παρακάτω πρόγραμμα προπόνησης με το βάρος του σώματος:

1. Burpees 45" Διάλειμμα 15" 2. Mountain climbers 45" Διάλειμμα 15" 3. Καθίσματα με άλμα 45" Διάλειμμα 15" 4. Push-ups 45" Διάλειμμα 15" 5. Προβολές 45" Διάλειμμα 15" 6. Γόνατα ψηλά 45" Διάλειμμα 15" 7. Σανίδα 45" Διάλειμμα 15" Επανάλαβε τρεις φορές με 2 λεπτά διάλειμμα μετά από κάθε κύκλο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i