Αχλάδι ή μήλο; Κοιλιά ή γλουτοί; Η σωστή προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο! Ποια είναι;

Είτε έχεις ψωμάκια είτε καμπύλες, υπάρχει μια ιδανική προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο που έχεις! Ανακάλυψέ τη!

13.03.2018

εχεις διαβασει

προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο

Αν έχεις αγορίστικο σωματότυπο

Το σχήμα: Οι γυναίκες με σώμα «σωλήνα» (όπως επίσης ονομάζεται) μπορούν να φορέσουν σχεδόν τα πάντα – αλλά δεν έχουν τις γυναικείες καμπύλες. Όταν παίρνουν βάρος, συνήθως κάνουν κοιλίτσα, όπως και οι άνδρες. Αυτός ο σωματότυπος είναι παρόμοιος με τον αθλητικό, αλλά οι γυναίκες με αγορίστικη σωματοδομή δυσκολεύονται να χτίσουν μυς.

Η λύση: Για να αυξήσουν τις καμπύλες τους, οι γυναίκες με ίσιο σωματότυπο πρέπει να επικεντρωθούν στη σύσφιγξη του μέσου κορμού – ειδικά των κοιλιακών και ραχιαίων. Πρέπει, επίσης, να αυξήσουν τις προπονήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης για να προσθέσουν μυϊκή μάζα στους γλουτούς.

Οι ασκήσεις
Σετ 1: Προβολές με στήριγμα σε ένα κοντάρι.
Σετ 2: Ημικαθίσματα με χέρια στη μέση και πόδια στο άνοιγμα των ώμων (παραλλαγή με πόδια pliι)
Σετ 3: Ροκανίσματα με χέρια πίσω από το κεφάλι.
Σετ 4: Ροκανίσματα με πόδια ψηλά και λυγισμένα. Χέρια πίσω ανοιχτά, στο ανέβασμα αγκαλιάζεις τα πόδια.

Διάβασε στην επόμενη σελίδα τις ιδανικές ασκήσεις για σωματότυπο «κλεψύδρα» και «μήλο»…

[related id="19960"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece