Αχλάδι ή μήλο; Κοιλιά ή γλουτοί; Η σωστή προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο! Ποια είναι;

Είτε έχεις ψωμάκια είτε καμπύλες, υπάρχει μια ιδανική προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο που έχεις! Ανακάλυψέ τη!

13.03.2018

εχεις διαβασει

προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο

Αν έχεις σωματότυπο «Κλεψύδρα»

Το σχήμα: Οι γυναίκες με καμπύλες έχουν ισορροπημένο σώμα. Όταν παίρνουν βάρος, συνήθως το παίρνουν παντού. Είναι σαν τις γυναίκες με σώμα «αχλάδι» (με μεγαλύτερο όμως στήθος) – έχουν καμπύλες, αλλά τους λείπει συνολικά ο μυϊκός τόνος.

Η λύση: Χωρίς ασκήσεις που τονώνουν ολόκληρο το σώμα, οι γυναίκες με σώμα «κλεψύδρα» κινδυνεύουν να παχύνουν, ειδικά στους μηρούς και στα μπράτσα. Για να διατηρήσουν τη σιλουέτα τους, αλλά και να τη συσφίξουν, πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στα άκρα τους.

Οι ασκήσεις
Σετ 1: Ανάσκελα σήκωσε τη λεκάνη,τα πόδια σου να πατάνε κάτω και σφίξε τους γλουτούς
Σετ 2: Ημικαθίσματα με μπάλα που κρατάς με τεντωμένα χέρια πάνω.
Σετ 3: Γαλλικές εκτάσεις με αλτήρες ανάσκελα (ύπτια θέση).
Σετ 4: Εκτάσεις-προτάσεις με αλτήρες σε όρθια θέση.

Αχλάδι ή μήλο; Κοιλιά ή γλουτοί; Η σωστή προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο! Ποια είναι;

Διάβασε κι εδώ τη διατροφή-δίαιτα που ταιριάζει στο σωματότυπό σου!

[related id="19960"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece