Αχλάδι ή μήλο; Κοιλιά ή γλουτοί; Η σωστή προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο! Ποια είναι;

Είτε έχεις ψωμάκια είτε καμπύλες, υπάρχει μια ιδανική προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο που έχεις! Ανακάλυψέ τη!

13.03.2018

εχεις διαβασει

προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο

Αν έχεις αθλητικό σωματότυπο

Το σχήμα: Οι γυναίκες με αθλητικό σωματότυπο έχουν πιο μεγάλες πλάτες και ώμους και είναι πιο στενές στους γοφούς. Συχνά έχουν κοντή (και ίσως κάπως φαρδιά) μέση, έχουν τετράγωνη σιλουέτα και έχουν χαμηλότερο ποσοστό λίπους από τις γυναίκες με σώμα «κλεψύδρα» ή «αχλάδι». Είναι δύσκολο να βρουν μαγιό, γιατί συνήθως ό,τι τους κάνει κάτω είναι πολύ στενό στο πάνω μέρος.

Η λύση: Οι αθλητικοί σωματότυποι γενικά δε χρειάζονται πολύ τόνωση. Οι ασκήσεις που συσφίγγουν το μέσο κορμό μαζί με ασκήσεις για το κάτω μέρος του σώματος που σμιλεύουν γλουτούς και μηρούς είναι ο ιδανικός συνδυασμός γι’ αυτή την ήδη δυνατή σωματοδομή.

Οι ασκήσεις
Σετ 1: Διαγώνια προβολή πίσω με στήριξη σε κοντάρι.
Σετ 2: Προβολές με μετατόπιση ποδιού στο πλάι εναλλάξ.
Σετ 3: Ραχιαίοι στο στρώμα. Άρσεις χεριών-ποδιών ταυτόχρονα (μπρούμυτα).
Σετ 4: Ραχιαίοι εναλλάξ αντίθετο χέρι-πόδι μπρούμυτα (πρηνή θέση).

[related id="19960"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece