Αχλάδι ή μήλο; Κοιλιά ή γλουτοί; Η σωστή προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο! Ποια είναι;

Είτε έχεις ψωμάκια είτε καμπύλες, υπάρχει μια ιδανική προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο που έχεις! Ανακάλυψέ τη!

13.03.2018

εχεις διαβασει

προπόνηση ανάλογα με το σωματότυπο

Αν έχεις σωματότυπο Μήλο

Το σχήμα: Οι γυναίκες με σωματότυπο «μήλο» έχουν την τάση να συγκεντρώνουν λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, έχουν πλούσιο στήθος ενώ δεν υπάρχει καλή αναλογία μέσης, γοφών, στήθους.

Η λύση: χάνεις βάρος εύκολα στα πόδια και τα χέρια αλλά δύσκολα από τη μέση και το στήθος. Οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι καθώς ασκήσεις για τους γλουτούς είναι ιδανικοί για σένα. Στόχος σου είναι να μειωθεί η περιφέρεια της μέσης.

Οι ασκήσεις:

ΣΕΤ1: Ανοίγματα με βαράκια ανάσκελα με πόδια να πατούν κάτω.
ΣΕΤ2: ροκανίσματα με πόδια ψηλά και λυγισμένα
ΣΕΤ3: Ραχιαίοι στο στρώμα, άρσεις χεριών ποδιών ταυτόχρονα- μπρούμυτα
ΣΕΤ4: ανυψώσεις ισχίων με τα χέρια κάτω από τη λεκάνη και λίγο λυγισμένα γόνατα. Η κίνηση γίνεται από τα ισχία. Σε όλα τα σετ κάνε 15 επαναλήψεις.

[related id="19960"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece