Οδηγός για τέλεια προθέρμανση από την Σόφη Πασχάλη

H Σόφη Πασχάλη αποκαλύπτει πολύτιμα μυστικά για σωστή προθέρμανση και αποθεραπεία κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.

Οδηγός για τέλεια προθέρμανση από την Σόφη Πασχάλη

Oι συμβουλές της Σόφης Πασχάλη: Aπόφοιτη Τ.Ε.Φ.Α.Α., πρωταθλήτρια του καλλιτεχνικού πατινάζ, δασκάλα yoga.



1. Μην παραλείπεις την προθέρµανση


Όσοι ασκούνται κάνουν το λάθος είτε να µην ξεκινούν µε σωστή προθέρµανση είτε να να µην εκτελούν στατικές διατάσεις πριν από την προπόνηση. «Αυτό δε µειώνει απλώς την απόδοσή σου,  µπορεί επίσης να προκαλέσει τραυµατισµό. Ξεκίνησε µε τζόγκινγκ σε χαλαρό ρυθµό για 10 λεπτά και µετά κάνε µερικές δυναµικές ασκήσεις όπως άρσεις των ποδιών στο πλάι, τρέξιµο µε ψηλά τα γόνατα κ.λπ.» επισηµαίνει η Σόφη Πασχάλη, δασκάλα yoga.


2. Μεγιστοποίησε την αποθεραπεία


«Εκτός κι αν έχεις µόλις τρέξει ένα µαραθώνιο, η χαλάρωση και οι στατικές διατάσεις είναι το µυστικό για µια γρήγορη αποθεραπεία. Απλά µη σταµατήσεις απότοµα µετά το τρέξιµο. Συνέχισε να περπάτας ή κάνε χαλαρό τζόγκινγκ, µέχρι να βρει η αναπνοή σου το ρυθµό της, διάτεινε τους µυς και αν ο τερµατισµός είναι κοντά σε θάλασσα, µπες στο νερό για 10 λεπτά για να µειωθούν οι φλεγµονές. Αν πιαστείς αργότερα, τότε η δραστήρια αποθεραπεία είναι η καλύτερη λύση για τα πονεµένα πόδια. Κάνε ήπιο βάδισµα, κολύµπι ή ποδήλατο σε χαλαρό ρυθµό το απόγευµα για να χαλαρώσεις και να νιώσεις καλύτερα», συµβουλεύει η Σόφη Πάσχαλη.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i