Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Χάσε λίπος και χτίσε αντοχή με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα

Η personal trainer μας φτιάχνει το καλύτερο πρόγραμμα τρεξίματος για απώλεια θερμίδων.

07.12.2018

εχεις διαβασει

κάψιμο θερμίδων

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Τρέξιμο για κάψιμο θερμίδων: Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμα μόνο με τρέξιμο, 3 φορές την εβδομάδα, χάσε λίπος και «χτίσε» αντοχή.

Τι θα κάνεις

Τρέξιμο στους λόφους

Kαλό για

Κάψιμο θερμίδων και χτίσιμο αντοχής

1η εβδομάδα

Τρέξε μέχρι την κορυφή ενός λόφου και κατέβα τρέχοντας. Τρέξε μέχρι τα 3/4 του λόφου και κατέβα πάλι τρέχοντας. Τρέξε μέχρι τα μισά του λόφου και κατέβα τρέχοντας. Τρέξε μέχρι το 1/4 του λόφου και κατέβα τρέχοντας. Επανάλαβε για 30’.

2η εβδομάδα

Επανάλαβε το ίδιο με το παραπάνω, αυξάνοντας τις φορές που τρέχεις κάθε εβδομάδα.

3η εβδομάδα

Επανάλαβε το ίδιο με το παραπάνω.

4η εβδομάδα

Επανάλαβε το ίδιο με το παραπάνω.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις για γάμπες στο σπίτι

Αυτές οι ασκήσεις θα σου χαρίσουν υπέροχες γάμπες.

Αερόβια άσκηση για κάψιμο λίπους: Το 15′ πρόγραμμα – express για να σμιλεύσεις σώμα

Αυτή η ρουτίνα αεροβικής με μπάλα είναι πιο διασκεδαστική και καις περισσότερο από μια τυπική προπόνηση HIIT.

Πώς να μην χαλάσω τη δίαιτα
Κοιλιακοί πέτρα; Αυτή είναι η πιο γνωστή άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε 2 κινήσεις

Ο personal trainer Λευτέρης Καβούκης και το Shape.gr σε γυμνάζουν και σου δείχνουν την άσκηση για επίπεδη κοιλιά.

#shapegreece