5 βήματα για να ξεκινήσεις όντως γυμναστική!

5 πολύτιμες συμβουλές για να μην έχεις πια καμία δικαιολογία πως δεν πρόλαβες να ασκηθείς.

shutterstock_554556295 By Bojan Milinkov
Κλείσε ραντεβού.

Κλείσε ραντεβού.

Προγραμμάτισε τη μέρα που θα ασκηθείς 1 μήνα πριν και κράτα αυτή τη δέσμευση, όπως θα έκανες και με ένα meeting. Αν χρειαστεί να αναβάλλεις την άσκηση εκείνης της μέρας, επαναπρογραμμάτισε τη εκείνη τη στιγμή για μία άλλη στιγμή της μέρας ή την ακριβώς επόμενη.

Προγραμματισμός.

Προγραμματισμός.

Ας πούμε πως μπορείς να μαγειρέψεις την Κυριακή για την εβδομάδα, έτσι θα μπορείς να πας στο γυμναστήριο μετά τη δουλειά χωρίς δικαιολογίες και το καλύτερο; Θα έχεις έτοιμο φαγητό στο σπίτι που θα σε περιμένει.

Κάνε μία επένδυση.

Κάνε μία επένδυση.

Είτε λέγεται αθλητικός εξοπλισμός (π.χ. διάδρομος) είτε personal trainer, το να ξέρεις πως κάποιος σε περιμένει για γυμναστική, αυξάνει τις πιθανότητες να εμφανιστείς.

Περπάτημα.

Περπάτημα.

Ανάμεσα στη δουλειά κάνε διαλείμματα και περπάτα για 10 λεπτά. Στο τέλος της ημέρας θα μπορούσες να έχεις συμπληρώσει 60 λεπτά καρδιαγγειακής δραστηριότητας, χωρίς να πας γυμναστήριο.

Προετοιμάσου για την επιτυχία. Πώς;

Προετοιμάσου για την επιτυχία. Πώς;

Ξύπνα 30 λεπτά νωρίτερα & δεν θα έχεις καμία δικαιολογία για την υπόλοιπη μέρα. Θυμήσου πως το να κατακτήσεις τους στόχους σου δεν σημαίνει ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i