Πριν από ένα surf trip: Η προετοιμασία, τα διατροφικά tips και το must-have αντηλιακό που έχω παντού μαζί μου!

Η Έφη Βράκα κάνει ανταπόκριση από Ντουμπάι και μας βάζει στον πυρετό της προετοιμασίας ενός surf trip.

SAMSUNG CSC

Και αυτή λοιπόν είναι η καλύτερη στιγμή του χρόνου, το αποκορύφωμα της ευτυχίας ενός surfer! Μετά από τόσα ταξίδια, το συναίσθημα της προετοιμασίας πριν απο ένα surf trip παραμένει το ίδιο, ακόμα κι αν έχεις επισκεφτεί το ίδιο μέρος πολλές φορές.

IMG_4321

Είναι η στιγμή που κοιτάς τα site πρόγνωσης καιρού ευελπιστώντας να πετύχεις καλό swell (κυματισμό), είναι η στιγμή που επιλέγεις ποιες σανίδες θα σε συνοδέψουν στο ταξίδι σου μέσα από την γκάμα που διαθέτεις αλλά και εκείνη η στιγμή που ανοίγεις το συρτάρι με τα αντηλιακά και επιλέγεις εκείνο με τη μεγαλύτερη προστασία και ανθεκτικότητα στο νερό!

DSC_0125

Για εμάς τους αθλητές της θάλασσας, το αντηλιακό είναι σχεδόν εξίδου σημαντικό με τη σανίδα μας, αφού τόσες ώρες κάτω από τον ήλιο χρειάζεσαι την καλύτερη προστασία.

DSC_0184Τα δικά μου αγαπημένα; Τα αντηλιακά της Vichy έχουν υπέροχο  άρωμα και μου χαρίζουν την απαραίτητη προστασία τόσο το χειμώνα (ναι, το αντηλιακό είναι και τότε απαραίτητο) όσο και το καλοκαίρι!

Ας πούμε ότι το επόμενο ταξίδι μου είναι ένας τροπικός προορισμός μιας και είναι η αγαπημένη μου επιλογή για ένα surf trip, όπως είναι η Ινδονησία.

Τα top 10 πράγματα που θα πάρω μαζί μου είναι:

  • διαβατήριο
  • 3-4 σανίδες
  • surf wax, leash
  • 2 κάμερες (go pro και dslr)
  • μαγιό
  • αντηλιακά Vichy
  • πετσέτα
  • καπέλο
  • γυαλιά ηλίου
  • first aid kit

DSC_0166Η ανθεκτικότητα τους στο νερό είναι ο βασικός λόγος που τα προτιμώ αφού συνεχίζουν να με προστατεύουν ακόμα και μετά από πολλές βουτιές.

Επίσης είναι απαραίτητο να προηγείται προετοιμασία της φυσικής κατάστασης του ατόμου, και συγκεκριμένα η ενδυνάμωση των μυών της πλάτης και των ώμων αλλά και καλή διατροφή!

Τι σημαίνει καλή διατροφή;

Για ενέργεια και αντοχή το διάστημα πριν την προπόνηση, προσαρμόζω λίγο τη διατροφή μου ώστε να περιλαμβάνει περισσότερους υδατάνθρακες, υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και καλά λιπαρά. Τι να προτιμήσεις;

  • Δημητριακά ολικής άλεσης: Και πριν και μετά την άσκηση, επίλεξε δημητριακά τόσο για ενέργεια όσο και για επαναφορά του γλυκογόνου.
  • Καστανό ρύζι: Φυτικές ίνες και λιγότερη επεξεργασία το κάνουν ιδανική επιλογή.
  • Φρούτα: Ειδικά το καλοκαίρι, οι επιλογές είναι πολλές, αλλά ο ανανάς και κάθε είδους μούρου είναι τα αγαπημένα μου.
  • Άπαχο κοτόπουλο και γαλοπούλα για καλή πρωτεΐνη με λίγα λιπαρά.
  • Ταχίνι: Πρωτεΐνη υψηλής αξίας, που πλησιάζει τις ζωικές πηγές, και μάλιστα με καλά λιπαρά οξέα
  • Ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα: Για Ω3 και φυτικές ίνες
  • Όσπρια: Είναι καλή πηγή φυτικής πρωτεΐνης
  • Ψάρι για καλά λιπαρά οξέα

Φιλιά από Ντουμπάι :)

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i