Rita Ora: Μάθαμε τι τρώει και πώς γυμνάζεται για δυνατό σώμα με καμπύλες

Οι 6 κανόνες της star για να βρεις την επιτυχία!

rita-ora-def Φωτογράφηση: Arthur Belebeau

Φωτογράφηση: Arthur Belebeau

Η 26χρονη Rita Ora βρίσκεται σε αποστολή. Σε τέσσερις αποστολές, για την ακρίβεια. Το καλοκαίρι θα κυκλοφορήσει το πολυαναμενόμενο νέο άλμπουμ της, ενώ σχεδιάζει τη δική της σειρά ρούχων! Αλλά δεν είναι μόνο αυτά. Ετοιμάζεται για την παρουσίαση της πολύ επιτυχημένης εκπομπής America’s Next Top Model, ενώ τον περασμένο χειμώνα η καριέρα της εκτοξεύτηκε με τις ταινίες 50 Shades Darker και Wonderwell.

1. Ασκήσου στο δικό σου ρυθμό

«Κάνω κυκλική προπόνηση. Συνήθως γυμνάζομαι 1 ή 2 ώρες κάθε φορά, ανάλογα με το πόσο χρόνο έχω. Ολοκληρώνω τρεις ακολουθίες και τις επαναλαμβάνω τρεις φορές. Επικεντρώνομαι κυρίως στους μηρούς και τους γλουτούς, οπότε εκτελώ πολλά καθίσματα και άρσεις βαρών. Κάνω επίσης μια ακολουθία αερόβιας άσκησης. Αυτό που έχω μάθει είναι πως μπορείς να προπονηθείς στο δικό σου χρόνο και ρυθμό. Εφόσον κάνεις τις προπονήσεις που χρειάζεται, δεν είναι ανάγκη να πιέζεσαι υπερβολικά. Παλιά πίεζα τον εαυτό μου μέχρι που ένιωθα άρρωστη. Τώρα όμως έχω άλλη προσέγγιση. Απολαμβάνω τη γυμναστική μου. Και μου αρέσει το μετά – εκείνη η αίσθηση ικανοποίησης».

2. Δώσε στον εαυτό σου κίνητρο όταν το χρειάζεσαι

«Μερικές φορές είναι δύσκολο. Δεν ξυπνάω γεμάτη κέφι να τρέξω στο γυμναστήριο. Όταν χρειάζομαι κίνητρο για να πάω για τη γυμναστική μου, κοιτάζω φωτογραφίες γυναικών όπως η Jennifer Lopez και η Kate Beckinsale. Είναι υπέροχες! Αν εκείνες μπορούν να έχουν αυτή την εμφάνιση, εγώ δεν έχω καμία δικαιολογία».

3. Να είσαι δυνατή, όχι κοκαλιάρα

«Δε θα σου πω ψέματα ότι ήμουν απολύτως ευχαριστημένη με το σώμα μου. Το ήξερα ότι μπορούσα να αλλάξω μερικά πράγματα για να βελτιώσω την αντοχή μου, ειδικά επάνω στη σκηνή. Δεν άρχισα να γυμνάζομαι για να αδυνατίσω, αλλά για να νιώσω καλύτερα. Και νομίζω πως είναι σημαντικό για τις γυναίκες να το γνωρίζουν αυτό. Μη σε πιάνει εμμονή με το αδυνάτισμα. Βάλε στόχο να είσαι σε καλή φυσική κατάσταση, υγιής και δυνατή!»

4. Να τρως τις τροφές που ταιριάζουν στο δικό σου σώμα

«Χάρη στο διατροφικό πρόγραμμα που ακολουθώ και εφόσον γυμνάζομαι, μπορώ να τρώω αρκετά. Το πρωί τρώω 2 βραστά αβγά, σπαράγγια και 1/2 φλιτζάνι μούσλι με γάλα αμυγδάλου. Για μεσημεριανό τρώω κοτόπουλο ή ψάρι με λαχανικά και για βραδινό 180-220 γρ. ψάρι με λαχανικά και μισή πατάτα. Συν τα σνακ μου. Δεν τρώω ψωμί και έχω απομακρύνει τη ζάχαρη. Αλλά δε λιμοκτονώ. Παλιά τρελαινόμουν όταν έκανα δίαιτα, όμως το θέμα δεν είναι το φαγητό. Το θέμα είναι τι χρειάζεται το σώμα σου και να θυμάσαι πως η καθεμία μας είναι διαφορετική».

5. Να ενδίδεις όμως πού και πού

«Τρελαίνομαι για τυριά και κρασί. Μόλις γύρισα μια ταινία στην Ιταλία και ξετρελάθηκα με τα ζυμαρικά, τα τυριά, το κρασί... Προφανώς δοκίμασα διάφορα. Τώρα ενδίδω μία φορά την εβδομάδα».

6. Μη φοβάσαι να ρισκάρεις

«Απ’ όλα όσα έχω πετύχει, είμαι πιο περήφανη για το νέο μου άλμπουμ. Θα εκπλήξει τον κόσμο, είναι γεμάτο συναισθήματα. Και νομίζω πως κανείς μέχρι τώρα δε με ξέρει τόσο καλά. Βλέπουν φωτογραφίες μου, με παρακολουθούν στην τηλεόραση, προσπαθώ όμως να κρατάω την προσωπική μου ζωή όσο πιο προστατευμένη γίνεται και δεν ανεβάζω φωτογραφίες με τον εκάστοτε φίλο μου. Σε αυτό το άλμπουμ όμως λέω πράγματα που νομίζω πως οι άνθρωποι θα ήθελαν να γνωρίζουν. Γίνεται όμως με κινηματογραφικό τρόπο. Είναι ένα θετικό, αισιόδοξο άλμπουμ».

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i