Συνδυαστική προπόνηση: Αυτή χρειάζεσαι για σφριγηλό κορμί σύμφωνα με τον trainer

Ο Γιώργος Παπαδημάκης, trainer διάσημων celebrities, προτείνει τη συνδυαστική προπόνηση για σφριγηλό κορμί. Δοκίμασέ τη!

girls-working-out-in-fitness-studio-with-medicine-ball-picture-id943301778

Από το Γιώργο Παπαδηµάκη, personal trainer, απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α., απόφοιτο grafts, ιδιοκτήτη δύο γυµναστηρίων.

Ποια είναι η τέλεια γυμναστική; «Δοκίµασε συνδυαστική προπόνηση»

«Πρόκειται για ασκήσεις που γυµνάζουν το σώµα µέσα από συνδυασµούς κινήσεων – σε αντίθεση µε αυτές που εστιάζουν σε µία κίνηση και ένα µυ κάθε φορά. Συνήθως γίνονται µε µικρά διαλείµµατα ανάµεσά τους (από 30 δεύτερα έως 1 λεπτό) για σύντοµο χρονικό διάστηµα (γύρω στα 30-45 λεπτά)» τονίζει ο Γιώργος Παπαδηµάκης, personal trainer.

Γιατί να τη δοκιµάσεις;

Δίνει ώθηση στο µεταβολισµό σου

Θέλεις να αδυνατίσεις και να βρεις αποτελεσµατικούς τρόπους για να κάψεις λίπος και θερµίδες; Ένα πρόγραµµα συνδυαστικής προπόνησης µπορεί να κάνει αυτό ακριβώς! Εµπλέκοντας µια ποικιλία µυών και εκτελώντας ασκήσεις υψηλής έντασης, θα κάνεις την καρδιά σου να χτυπάει έντονα και θα βάλεις φωτιά στο µεταβολισµό σου.

Χτίζεις πιο αποτελεσµατικά µυϊκή µάζα

Η συνδυαστική προπόνηση µπορεί να δώσει πιο γρήγορα αποτελέσµατα από τις µεµονωµένες ασκήσεις, επειδή χρησιµοποιείς αρκετές µυϊκές οµάδες ταυτόχρονα. Αντί να έχεις µία µέρα για «χέρια» ή µία µέρα για «κοιλιακούς», ασκείς όλο το σώµα σε µία προπόνηση. Είναι πιθανό να αισθανθείς τους µυς σου να καίνε µε έναν τρόπο που δεν έχεις νιώσει ποτέ ξανά. Η αύξηση του µυϊκού ιστού βοηθά, επίσης, το σώµα να καίει θερµίδες. Είναι αρκετά απλό. Όσο περισσότερους µυς έχεις τόσο πιο υψηλός θα είναι ο µεταβολισµός σου και τόσο πιο πολύ θα αδυνατίσεις.

Γυµνάζεις όλο το σώµα σε λιγότερο χρόνο

Και κάπου εδώ καταρρίπτεται η δικαιολογία «δεν έχω χρόνο για γυµναστική». Όλοι είµαστε πολυάσχολοι, αλλά δεν υπάρχει λόγος να βάζουµε την υγεία και τη φυσική µας κατάσταση σε δεύτερη µοίρα. Η συνδυαστική προπόνηση είναι αποτελεσµατικός τρόπος για να γυµναστείς δυναµικά σε λιγότερο χρόνο απ’ ό,τι µε άλλες προπονητικές µεθόδους.

Ασκεί τον κορµό όσο καµία άλλη προπόνηση

Ξέχνα τα ροκανίσµατα και τα sit-ups. Ασκήσεις όπως τα καθίσµατα, οι προβολές και οι «άρσεις θανάτου» ασκούν συνολικά τον κορµό σου ενώ σε βοηθούν να χτίσεις µυς και να κάψεις θερµίδες. Σφίγγοντας τον κορµό σου για να κρατήσεις την ισορροπία σου στη διάρκεια των συνδυαστικών κινήσεων, γυµνάζεις ισοµερώς όλο το κεντρικό τµήµα του σώµατός σου και αναπτύσσεις καλύτερη ισορροπία.

Διάβασε επίσης: Απόκτησε ένα πιο fit και υγιές σώμα με αυτές τις συμβουλές

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i