Οι τρεις ασκήσεις που θα δυναμώσουν τον κορμό σου

Με αυτές τις τρεις παραλλαγές της κλασικής σανίδας θα χτίσεις κοιλιακούς στο σπίτι.

ασκήσεις iStock

H άσκηση σανίδα είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές για να χτίσεις six pack, είτε κάνεις την προπόνησή σου στο σπίτι είτε στο γυμναστήριο. Την ίδια στιγμή, αν θέλουμε να λέμε αλήθειες, είναι και μία από τις πιο βαρετές, καθώς απαιτεί αυτοσυγκέντρωση και υπομονή. Γι’ αυτό, σου προτείνουμε να εντάξεις στο πρόγραμμα της προπόνησής σου τρεις διαφορετικές σανίδες, με έμπνευση από αυτές της δυναμικής κυκλικής προπόνησης του επαγγελματία personal trainer Bradley Simmonds.

Δες τη συνέχεια στο esquire.com.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i