Perky titty workou​​​​​​​t | Αυτή η viral προπόνηση μεγαλώνει το στήθος σου;

Θα χρειαστείς έξι λεπτά για να κάνεις αυτό το πρόγραμμα, που συστήνει και η Kourtney Kardashian!

gym istock

Η προπόνηση "Perky titty workout", που δημιουργήθηκε από την προπονήτρια Shannon Nadj με έδρα το Λος Άντζελες, κοινοποιήθηκε πρόσφατα στον αγαπημένο ιστότοπο ευεξίας, Poosh. Γνωστή για τις εκκεντρικές και εναλλακτικές συμβουλές και κόλπα ευεξίας, αυτή η προπόνηση είναι ένα τέλειο παράδειγμα του κανονικού περιεχομένου του Poosh.

Ασκήσεις για στήθος: Κάνε αυτές για σύσφιγξη και ανόρθωση

Σε μόλις έξι λεπτά, η Nadj σου δείχνει το πρόγραμμα, που συστήνει και η Kourtney Kardashian, εξηγώντας τον σκοπό κάθε κίνησης, καθώς και συμβουλές για τη διατήρηση της σωστής τεχνικής καθ' όλη τη διάρκεια της προπόνησης.

Μπορεί, όμως, η επανάληψη αυτής της προπόνησης να μεγαλώσει το στήθος σου; Αν και φαίνεται πολύ αληθινό για να είναι πραγματικό, ενδέχεται να υπάρχει κάποια μέθοδος πίσω από τον ισχυρισμό.

 

Έχει αποτέλεσμα η προπόνηση "Perky titty workout";

Εκτός από το να μείνεις έγκυος, να επενδύσεις σε ένα καλό σουτιέν push-up ή να επισκεφθείς έναν χειρουργό για πλαστική στήθους, δεν μπορείς να κάνεις πολλά για να αλλάξεις το μέγεθος του στήθους σου.

Μάλιστα, όσο δύσκολο κι αν είναι να μεγαλώσεις το στήθος σου, είναι εξίσου δύσκολο να προσπαθείς να διατηρήσεις τη ζωντάνια και το σχήμα τους ενάντια στο νόμο της βαρύτητας και του χρόνου.

Πιθανότατα γνωρίζεις ότι το στήθος σου αποτελείται κυρίως από λίπος και ιστούς, που σημαίνει ότι απλά δεν μπορούν να "τονωθούν" όπως οι μύες. Περιβάλλονται, ωστόσο, από διάφορες ομάδες μυών, που όντως μπορεί να ανταποκριθούν με λίγη ενδυνάμωση.

Ο στόχος πίσω από την προπόνηση "Perky titty workout", είναι να χτίσεις και να ενισχύσεις αυτούς τους μυς που περιβάλλουν (και κάτω από) το στήθος σου, δημιουργώντας ένα εφέ ανύψωσης. Ενισχύοντας τους θωρακικούς μυς ακριβώς πίσω και γύρω από αυτήν την περιοχή.

Η δύναμη της στάσης και της αποκατάστασης

Επιπλέον, εκτός από την ενδυνάμωση των μυών γύρω από το στήθος σου χρησιμοποιώντας τις ασκήσεις και την τεχνική σε αυτήν την προπόνηση, η ροή κίνησης της Nadj υπενθυμίζει να κρατάς την καλή στάση του σώματος για να τονίζεις το στήθος σου.

Τέλος,η προπονήτρια ολοκληρώνει τη σειρά με μερικές απλές, αλλά αποτελεσματικές διατάσεις, τονίζοντας τη σημασία των διατάσεων και της αποκατάστασης για την υποβοήθηση των μυών.

Στήθος και φυσική δραστηριότητα: Τι ρόλο παίζει το μέγεθός του;

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i