Box Step-ups: Κάψε θερμίδες, αύξησε τη μυική μάζα και ενίσχυσε τον μεταβολισμό

Εάν θέλεις μια άσκηση του... κουτιού, την έχεις: Box step-ups! Καίει θερμίδες, ενισχύει την μυική σου μάζα και αυξάνει τον μεταβολισμό σου.

box step ups istock

Τα Box step-ups είναι εξαιρετικά για να βελτιώσεις τη δύναμη και την ισορροπία του ενός ποδιού, με έμφαση στην ενεργοποίηση του τετρακέφαλου σου.

Όταν ενσωματώνονται σε μια προπόνηση, ενισχύουν την υγεία της καρδιάς, τη μυϊκή αντοχή και δύναμη. Η μονόπλευρη πτυχή των step-ups στοχεύει σε τυχόν μυϊκές ανισορροπίες, συμβάλλοντας στη βελτίωση της λειτουργικής φυσικής κατάστασης και της σταθερότητας.

box step ups
istock

Box step-ups και οφέλη

Η άσκηση box step-ups προσφέρει μια πληθώρα οφελών για την υγεία και τη φυσική σου κατάσταση:

Βελτιώνει τη δύναμη και την ισχύ: Η άσκηση αυτή ενεργοποιεί διάφορους μυς στο κάτω μέρος του σώματος, όπως τους τετρακέφαλους, τους οπίσθιους μηριαίους, τους γλουτούς και τον γαστροκνήμιο. Η εκρηκτική φύση της άσκησης βοηθά στην ανάπτυξη της ισχύος, η οποία είναι απαραίτητη για αθλήματα και δραστηριότητες που απαιτούν γρήγορη κίνηση.

Αυξάνει τη μυϊκή μάζα: Η άσκηση box step-ups μπορεί να σε βοηθήσει να χτίσεις μυϊκή μάζα στα πόδια και τους γλουτούς. Η αντίσταση που ασκείται στους μυς κατά την άνοδο στο κουτί προκαλεί μικροσκοπικές ρήξεις στις ίνες, οι οποίες στη συνέχεια επιδιορθώνονται και δυναμώνουν. Να θυμάσαι ότι η μυική μάζα ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και συμβάλλει στην καύση θερμίδων και λίπους.

Βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία: Η άσκηση box step-ups αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό και την αναπνοή, γεγονός που ωφελεί την καρδιαγγειακή υγεία. Η τακτική άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου και άλλων χρόνιων ασθενειών.

Βελτιώνει την ισορροπία και τον συντονισμό: Η άσκηση αυτή απαιτεί ισορροπία και συντονισμό για να διατηρήσεις την ισορροπία σου στο κουτί. Η τακτική άσκηση μπορεί να βελτιώσει την ισορροπία και τον συντονισμό σου, γεγονός που μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις πτώσεις και τραυματισμούς.

Καίει (πολλές) θερμίδες: Είναι μια αποτελεσματική άσκηση για την καύση θερμίδων που μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος ή να διατηρήσεις ένα υγιές σωματικό βάρος.

Πέντε ασκήσεις για σφιχτούς, τονωμένους γλουτούς

Box step-ups: Πώς να την κάνεις

 

Στάσου μπροστά σε ένα στιβαρό κουτί ή πάγκο με τα πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα των γοφών.

  • Βάλε στο κουτί το δεξί πόδι, πιέζοντάς το για να σπρώξεις το σώμα σου προς τα πάνω.
  • Φέρε το αριστερό πόδι επάνω για να συναντήσει το δεξί πόδι πάνω από το κουτί και, στη συνέχεια, χαμήλωσε με ελεγχόμενη κίνηση.
  • Συνέχισε με το άλλο πόδι.
  • Προσπάθησε να κρατάς τον θώρακα και τον πυρήνα σου σε όλη την κίνηση. Προσάρμοσε το ύψος του κουτιού για να ταιριάζει με το δικό σου επίπεδο φυσικής κατάστασης.
  • Κάνε τρία έως τέσσερα σετ των έξι έως 12 επαναλήψεων ανά πλευρά με 90 δευτερόλεπτα ανάπαυσης μεταξύ των σετ.
  • Για να αυξήσεις τη δύναμη, κάνε την άσκηση με δυο αλτήρες, μεσαίου βάρους.

Με ποιες ασκήσεις καις περισσότερες θερμίδες στο σπίτι;

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i