#Cancel_Bread (#not): Τι μπορεί να σου συμβεί αν σταματήσεις να τρως ψωμί

Λατρεύουμε τα νόστιμα τοστ και θα συνεχίσουμε να τα λατρεύουμε.

woman eats bread iStock

Όταν σχεδιάζουμε να ξεκινήσουμε να τρώμε υγιεινά, το ψωμί είναι συχνά ένα από τα πρώτα τρόφιμα που θέλουμε να αποκλείσουμε από τη διατροφή μας. Την ώρα που η εγκατάλειψη του λευκού ψωμιού μπορεί να μας βοηθήσει να χάσουμε μερικά κιλά, το να κόψουμε το ψωμί ολικής αλέσεως μπορεί πραγματικά να εξαντλήσει το σώμα μας από τα τόσο απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Εμείς λατρεύουμε τα νόστιμα τοστ μας και δεν είμαστε έτοιμες να τα αφήσουμε, γι' αυτό αποφασίσαμε να μάθουμε και να σου μεταφέρουμε, τι θα συμβεί αν αποφασίσεις να πεις αντίο στο ψωμί μια για πάντα.

Διαβάστε Επίσης

1. Μπορεί να εμφανίσεις κράμπες στα πόδια

Οι άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος είναι πρόθυμοι να πειραματιστούν με το πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει η πρόσληψη υδατανθράκων, αλλά το να εγκαταλείψουν τελείως το ψωμί μπορεί στην πραγματικότητα να έχει κάποιες δυσάρεστες παρενέργειες. Εάν σχεδιάζεις να κάνεις μια δίαιτα κετο, που σημαίνει ότι κόβεις σχεδόν τελείως το ψωμί και άλλους υδατάνθρακες, το πιθανότερο είναι ότι μπορεί να εμφανίσεις κράμπες στα πόδια. Αυτές οι επώδυνες συσπάσεις εμφανίζονται συνήθως τη νύχτα και μπορεί να διαρκέσουν από δευτερόλεπτα έως λεπτά. Το ψωμί είναι πλούσιο σε ηλεκτρολύτες και όταν το σώμα σου δεν παίρνει αρκετά από αυτά τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκούς σπασμούς.

2. Μπορεί να αισθάνεσαι κουρασμένη

Αν και το λευκό ψωμί δεν είναι ο πιο υγιεινός τρόπος για να πάρεις αρκετούς υδατάνθρακες, η κατανάλωση ψωμιού ολικής αλέσεως και δημητριακών -με μέτρο- θα δώσει στο σώμα σου περισσότερη ενέργεια. Επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, σίδηρο και μαγνήσιο, αυτές οι τροφές θα σε βοηθήσουν να νιώσεις χορτάτη και γεμάτη ενέργεια και μπορούν ακόμη και να σε βοηθήσουν να πάρεις αρκετή ενέργεια για να πας στο γυμναστήριο μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά.

3. Η λαχτάρα σου για ζάχαρη μπορεί να χτυπήσει "κόκκινο"

Επειδή το ψωμί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ενέργεια, το να το παρατήσεις εντελώς σημαίνει ότι θα πρέπει να βρες άλλη πηγή ενέργειας αλλού. Όταν νιώθουμε κουρασμένοι και αφανισμένοι, προσεγγίζουμε φυσικά τροφές που μπορούν να μας δώσουν μια γρήγορη ώθηση ενέργειας, όπως γλυκά και ροφήματα με ζάχαρη. Ενώ η κατανάλωση ψωμιού με μέτρο δεν θα σε κάνει να πάρεις περιττά κιλά, το να τρως μπισκότα και σοκολάτες όποτε νιώθεις εξαντλημένη σίγουρα μπορεί.

4. Το να πας στην τουαλέτα μπορεί να γίνει πιο δύσκολο

Εάν πεις "αντίο" στο λευκό ψωμί, αυτό μπορεί να μην είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά το να κόψεις το ψωμί ολικής αλέσεως ή σίκαλης μπορεί πραγματικά να σε κάνει να ξοδεύεις περισσότερο χρόνο πηγαίνοντας στην τουαλέτα. Το ψωμί ολικής αλέσεως είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν την πέψη και έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί καλύτερα από τα καθαρτικά για την ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα.

Διαβάστε Επίσης

5. Οι εναλλαγές της διάθεσής σου μπορεί να επιδεινωθούν

Αν ποτέ ένιωσες ότι τίποτα δεν θα μπορούσε να σου φτιάξει τη διάθεσή σου πιο γρήγορα από μια φέτα πίτσα, υπάρχει στην πραγματικότητα μια επιστημονική εξήγηση για αυτό. Η κατανάλωση υδατανθράκων απελευθερώνει μια χημική ουσία που ονομάζεται σεροτονίνη, η οποία είναι υπεύθυνη για να σε κάνει να νιώθεις καλά και μπορεί ακόμη και να καταστείλει την όρεξή σου. Αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωση υγιεινών υδατανθράκων κάθε τόσο μπορεί πραγματικά να ανεβάσει τη διάθεσή σου και να τιθασεύσει την πείνα σου.

6. Ο κίνδυνος καρδιακής νόσου μπορεί να αυξηθεί

Οι τύποι δημητριακών που επιλέγεις να αποκλείσεις από τη διατροφή σου μπορούν να αλλάξουν το παιχνίδι όταν πρέπει να διατηρήσεις την καρδιά σου υγιή. Ενώ οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, η κατανάλωση δημητριακών ολικής αλέσεως έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τη χοληστερόλη και κρατά μακριά πολλά από καρδιακά προβλήματα.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i