Κάνε την αλλαγή που θα σε πάει στο επόμενο επίπεδο

Η αλλαγή είναι δύσκολη, αλλά είναι εφικτή με σωστό προγραμματισμό και επιμονή. Κάνε την αλλαγή να συμβεί, χωρίς να χρειαστεί να πεις "Θέλω" 1.000 φορές!

αλλαγή ζωής istock

Η διαρκής αλλαγή δεν είναι διαδικασία από τη μια μέρα στην άλλη. Λοιπόν, πώς μπορείς να αλλάξεις κάτι που σε ενοχλεί και να δημιουργήσεις μια νέα συνήθεια;

Πώς να κάνεις την αλλαγή να συμβεί;

Η υιοθέτηση νέων, ωφέλιμων συνηθειών μπορεί να φέρει θετικές αλλαγές στη ζωή σου, βελτιώνοντας την υγεία, την ευημερία και την παραγωγικότητά σου.

1. Ξεκίνα με μικρές αλλαγές: Μην προσπαθήσεις να τα αλλάξεις όλα ταυτόχρονα. Επίλεξε μια μικρή, διαχειρίσιμη αλλαγή που θέλεις να κάνεις και εστίασε σε αυτήν. Μόλις την υιοθετήσεις με συνέπεια, μπορείς να προχωρήσεις στην επόμενη.

2. Βρες το κίνητρό σου: Γιατί θέλεις να κάνεις αυτήν την αλλαγή; Ποια είναι τα οφέλη που θα σου προσφέρει; Η κατανόηση του κινήτρου θα σε βοηθήσει να παραμείνεις παρακινημένη όταν τα πράγματα δυσκολέψουν.

3. Βάλε στόχους και φρόντισε να είσαι σαφής με αυτούς: Τι θέλεις να πετύχεις με την αλλαγή; Ανάπτυξε στόχους διαδικασίας, όπου εστιάζεις στις συγκεκριμένες ενέργειες που απαιτούνται για την επίτευξη του στόχου σου. 

Πώς θα πετύχω τους στόχους μου; Απάντα αυτές τις ερωτήσεις για να μάθεις!

4. Δημιούργησε τον στόχο, ώστε όταν θα είσαι έτοιμη να προσπαθήσεις τον πετύχεις. Η motivation researcher Ayelet Fishbach προειδοποιεί να μην πέσεις θύμα ενός "κενού ενσυναίσθησης" – το να μην μπορείς να φανταστείς μια εμπειρία που δεν έχεις αυτήν τη στιγμή. Ξεκίνα λοιπόν το νέο πρόγραμμα γευμάτων όταν πεινάς, το πρόγραμμα του γυμναστηρίου όταν δεν είσαι κουρασμένη μετά τη δουλειά. Στην ιδανική περίπτωση, θα απολαύσεις μερικούς από αυτούς τους στόχους της διαδικασίας, καθώς σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να τους τηρήσεις.

5. Φρόντισε να κατανοήσεις τις προκλήσεις: Τι εμπόδια μπορεί να αντιμετωπίσεις; Η συνεκτίμηση των εμποδίων σημαίνει ότι θα καταλήξεις σε ένα ρεαλιστικό πλαίσιο. 

6. Χαλάρωσε λίγο: Η Katy Milkman, ερευνήτρια αλλαγής συμπεριφοράς και καθηγήτρια στο Wharton School στις ΗΠΑ, είναι λάτρης του "out of jail free cards" – ή του δίνεις άδεια στον εαυτό σου να κάνει ένα διάλειμμα – ως τρόπο να παραμείνεις σε καλό δρόμο μακροπρόθεσμα. Αν επιτρέψεις αυτά τα διαλείμματα, θα επαναπροσδιορίσεις τη ντροπή του μη πετυχημένου στόχου. Η αποτυχία και τα λάθη είναι όλα μέρος του ταξιδιού.

7. Ζήτησε υποστήριξη: Μη διστάσεις να ζητήσεις βοήθεια από φίλους, οικογένεια ή επαγγελματίες.

7 στόχοι που θα σου αλλάξουν τη ζωή | Όλα τα τρικ να τους πετύχεις

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i