5 τρόποι για να ξεπεράσεις το κοινωνικό άγχος

Και τι ακριβώς είναι το κοινωνικό άγχος;

large-20

Το ήξερες ότι ο σωματικός και ο ”κοινωνικός” πόνος μπορούν να ενεργοποιήσουν τα ίδια μέρη του εγκεφάλου; Έτσι, αν το άγχος σε κατακλύζει κάθε φορά που βρίσκεσαι με κόσμο τότε να ξέρεις ότι αυτός είναι ο τρόπος του εγκεφάλου να προστατευθεί από την αρνητική κριτική που πιστεύει ότι θα δεχτεί. Αν υποφέρεις από κοινωνικό άγχος τότε σίγουρα οφείλεις να λάβεις κάποια βασικά μέτρα. Υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις, γι’ αυτό μη το αφήνεις στην άκρη. Ήρθε η ώρα να το αντιμετωπίσεις.

1. Σκέψου τον εαυτό σου πιο θετικά

Η ενίσχυση της αυτοπεποίηθησής σου είναι ένα βασικό βήμα για να ξεπεράσεις το κοινωνικό άγχος. Όσο πιο δυνατή και καλή νιώθεις, τόσο λιγότερο θα σε απασχολεί το πως σε βλέπουν οι υπόλοιποι. Για ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων με κοινωνικό άγχος η ρίζα του προβλήματος είναι η φράση ΄΄δεν είμαι αρκετά καλός΄΄.

2. Αποδέξου το γκρι

Οι άνθρωποι με κοινωνικό άγχος βλέπουν τα πράγματα άσπρα ή μαύρα. Αποδέξου το γκρι. Μπορεί να πιστεύεις ότι ένας άνθρωπος που σε συγχάρηκε με μέτριο τρόπο, το έκανε επειδή σε αντιπαθεί. Δεν ισχύει πάντα κάτι τέτοιο απλώς υπάρχουν και διαφορετικές προοπτικές. Να θυμάσαι να ρωτάς πάντα τον εαυτό σου μήπως υπάρχει και μια διαφορετική απόχρωση που δε βλέπεις.

3. Κάνε πράγματα που απολαμβάνεις

Αν θέλεις να τονώσεις την αυτοπεποίθησή σου, τότε σίγουρα τα πράγματα που απολαμβάνεις περισσότερο, είναι ένας σίγουρος δρόμος. Το να βλέπεις τον εαυτό σου να καταφέρνει κάτι είναι πολύ σημαντικό και σου δίνει την απόδειξη ότι όντως μπορείς. Ένα μουσικό όργανό, ένα σπορ, ένας καφές με την κολλητή σου. Κάνε συχνά αυτά που σε ευχαριστούν και δε θα χάσεις.

Συνέχισε στο Savoirville.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i