Αναγνωρίζω, προγραμματίζω, παρακινούμαι: Οδηγός καλής διάθεσης

Είτε μιλάμε για χρόνιο είτε για περιστασιακό, το άγχος προκαλεί domino effect στο σώμα και στο πνεύμα μας. Τα καλά νέα είναι ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό.

Οδηγός καλής διάθεσης iStock

"Μην αγχώνεσαι", "μη στεναχωριέσαι" είναι μερικές από τις καταφάσεις και τις προσταγές που μόνο συμπονετικές δεν ακούγονται όταν βιώνουμε μια στρεσογόνα κατάσταση ή περίοδο. Είναι όμως απαραίτητα αρνητικό για τον οργανισμό μας το άγχος; Όχι, για δύο βασικούς λόγους που θα δούμε αναλυτικά στη συνέχεια.

Ο πρώτος είναι ότι το άγχος μπορεί να λειτουργεί εποικοδομητικά και να μας παρακινεί να κάνουμε περισσότερα και καινούργια για εμάς βήματα. (Ναι, σωστά το κατάλαβες, σε αυτή την περίπτωση αναφερόμαστε στο δημιουργικό άγχος.) Και ο δεύτερος είναι ότι άπαξ και κατανοήσουμε πραγματικά τις βασικές παραμέτρους του άγχους, είμαστε αυτομάτως σε θέση να το ελέγξουμε και να το μετατρέψουμε σε ωφέλιμο "σύντροφό" μας.

Για όλα αυτά, μας μιλά και μοιράζεται μαζί μας τη θετική και ρεαλιστική της ματιά η Γεωργία Χριστίνα Κανελλοπούλου, ψυχολόγος και οικογενειακή σύμβουλος. Και, κυρίως, μας βοηθά να συνειδητοποιήσουμε πότε το άγχος επηρεάζει σημαντικά τη λειτουργία του εγκεφάλου μας, αλλά και ποια άτυπα συμπτώματα υποδηλώνουν την έξαρσή του.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στις 10 Οκτωβρίου, η Γεωργία Χριστίνα Κανελλοπούλου μας βοήθησε να κατανοήσουμε καλύτερα το άγχος και να δοκιμάσουμε με πιο αισιόδοξους τρόπους να το διαχειριστούμε.

Δες τη συνέχεια στο missbloom.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i