15 πρακτικές σύμβουλές για αληθινή ευτυχία

Υπάρχει αληθινή ευτυχία; Πόσο χαρούμενη είσαι αλήθεια; Εάν υπάρχει περιθώριο βελτίωσης, μάθε πώς να γίνεις με αυτές τις συμβουλές.

happy istock

Υπάρχει αληθινή ευτυχία ή τελικά φτάνουμε να συνειδητοποιούμε ότι τα χρόνια περνούν και δεν νιώθουμε πραγματική χαρά; Αν θέλεις να βρεις την αληθινή ευτυχία τότε ακολούθησε αυτές τις συμβουλές και δες τη διάθεσή σου να αλλάζει, προς το καλύτερο.

Τα 7 μυστικά της ευτυχίας | Τα αποκαλύπτει το Χάρβαρντ

1. Δώσε σημασία στην αυτο-φροντίδα

Δεν χρειάζεται να κάνεις καθημερινά διαλογισμό ή να απαντάς σε βαθιές υπαρξιακές ερωτήσεις για να βρεις την ευτυχία, ξεκίνα με τα βασικά, όπως να κοιμάσαι σε μια αξιοπρεπή ώρα και να μην αφήνεις τον εαυτό μου να πεινάσει πάρα πολύ. Η επιστήμη το υποστηρίζει: αυτοί οι δύο παράγοντες έχουν μεγάλη επίδραση στην ευτυχία.

2. Δεν πειράζει αν πηγαίνεις για ύπνο θυμωμένη

Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι πρέπει να εκτονώσουν όλα τα άσχημα συναισθήματα πριν πάνε για ύπνο. Αλλά οι μελέτες δείχνουν ότι η έννοια της κάθαρσης του θυμού δεν υπάρχει. Η έκφραση θυμού που σχετίζεται με μικρές ενοχλήσεις απλώς ενισχύει τα άσχημα συναισθήματα, ενώ η μη έκφραση θυμού συχνά τον επιτρέπει να διαλυθεί.

3. Fake it 'til you feel it

Αν δεν έχεις διάθεση κάνε κάτι εσκεμμένα χαρούμενο. Αν νιώθεις θυμωμένη με κάποιον, κάνε κάτι στοχαστικό γι 'αυτόν και τα συναισθήματά σου απέναντί του θα μαλακώσουν. Αυτή η στρατηγική είναι ασυνήθιστα αποτελεσματική.

4. Συνειδητοποίησε ότι οτιδήποτε αξίζει να κάνεις αξίζει να το κάνεις άσχημα

Η πρόκληση και η καινοτομία είναι βασικά στοιχεία της ευτυχίας. Οι άνθρωποι που κάνουν νέα πράγματα, όπως μαθαίνουν ένα παιχνίδι, ταξιδεύουν σε άγνωστα μέρη, είναι πιο ευτυχισμένοι από εκείνους που προσκολλώνται σε γνωστές δραστηριότητες που ήδη κάνουν καλά. Συχνά υπενθύμιζε στον εαυτό σου να διασκεδάζει την αποτυχία και αντιμετωπίζεις κάτι που φοβάσαι.

5. Μην αντιμετωπίζεις τη θλίψη με ένα "κέρασμα"

Συχνά τα "κεράσματα" μπορεί να είναι μερικά ποτήρια κρασί, ένα μπολ παγωτό. ένα τσιγάρο. ένα καινούργιο τζιν. Αξίζει να σταματήσεις και να ρωτήσεις αν αυτό θα κάνει πραγματικά τα πράγματα καλύτερα.

6. Αγόρασε λίγη ευτυχία

Οι βασικές ψυχικές σου ανάγκες περιλαμβάνουν το αίσθημα αγάπης, ασφάλειας και καλής ποιότητας σε αυτό που κάνεις. Θέλεις επίσης να έχεις μια αίσθηση ελέγχου. Τα χρήματα δεν πληρούν αυτόματα αυτές τις απαιτήσεις, αλλά σίγουρα μπορούν να βοηθήσουν. Μπορείς να ξοδέψεις κάποια χρήματα για να παραμείνεις σε στενότερη επαφή με την οικογένεια και τους φίλους σου, να έχεις καλύτερη υγεία, να εργάζεσαι πιο αποτελεσματικά, να εξαλείφεις τις πηγές εκνευρισμού και τις συζυγικές συγκρούσεις, να υποστηρίζεις σημαντικούς σκοπούς και να αποκτάς εμπειρίες που διευρύνονται. 

7. Μην επιμένεις στο καλύτερο

Υπάρχουν δύο τύποι υπευθύνων λήψης αποφάσεων. Οι ικανοποιημένοι παίρνουν μια απόφαση όταν πληρούνται τα κριτήριά τους. Όταν βρίσκουν το ξενοδοχείο ή τη σάλτσα ζυμαρικών που έχει τη γεύση που θέλουν, είναι ικανοποιημένοι. Οι Maximizer θέλουν να πάρουν την καλύτερη δυνατή απόφαση. Ακόμα κι αν δουν ένα ποδήλατο ή ένα σακίδιο που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους, δεν μπορούν να αποφασίσουν μέχρι να εξετάσουν κάθε επιλογή. Οι ικανοποιημένοι τείνουν να είναι πιο ευτυχισμένοι από τους Maximizer.

8. Ασκήσου για να ενδυναμώσεις την ενέργειά σου

Είσαι πολύ κουρασμένη για να πας στο γυμναστήριο. Όμως ακόμη και ένα 10λεπτο περπάτημα μπορεί να σου αλλάξει τη διάθεση.

9. Σταμάτα να γκρινιάζεις

Αντικατέστησε τη γκρίνια για κάτι που δεν γίνεται όπως το θέλεις, όταν το θέλεις, με τα ακόλουθα εργαλεία:

  • υποδείξεις χωρίς λόγια: για παράδειγμα, αφήνοντας μια νέα λάμπα στον πάγκο.
  • χρήση μόνο μίας λέξης: λέγοντας "Γάλα!" αντί να μιλάς συνέχεια
  • υποχώρηση: αν δεν γίνει κάτι στο πρόγραμμά σου
  • να το κάνεις μόνη σου 

10. Λάβε μέτρα

Μερικοί άνθρωποι υποθέτουν ότι η ευτυχία είναι ως επί το πλείστον θέμα ιδιοσυγκρασίας: γεννιέσαι απαισιόδοξος ή αισιόδοξος και αυτό είναι. Αν και είναι αλήθεια ότι η γενετική παίζει μεγάλο ρόλο, το επίπεδο ευτυχίας σου εξακολουθεί να είναι υπό τον έλεγχό σου. Αφιέρωσε χρόνο για να σκεφτείς και κάνε συνειδητά βήματα για να κάνεις τη ζωή σου πιο ευτυχισμένη. Πραγματικά λειτουργεί.
  

11. Τρώγε λιγότερα επεξεργασμένα τρόφιμα

Αν και δεν είναι κακόν να επιδίδεσαι σε επιδόρπια, αναψυκτικά και πατατάκια κάθε τόσο, φρόντισε να περιορίσεις την κατανάλωση αυτών των τροφών. Τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι μειώνουν τη διάθεσή σου. Σύμφωνα με μια μελέτη της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ, όσοι έτρωγαν επεξεργασμένα τρόφιμα είχαν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη από εκείνους που έτρωγαν λιγότερα από αυτά.

12. Ξεκίνα τον εθελοντισμό

Είτε βοηθάς σε ένα καταφύγιο ζώων είτε είσαι στους προσκόπους, ο εθελοντισμός μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στη διάθεσή σου. Σύμφωνα με μελέτη από το London School of Economics, οι άνθρωποι που ασχολούνταν με εθελοντική εργασία ήταν 7%% πιο ευτυχισμένοι από εκείνους που δεν το έκαναν.

13. Μην απομακρύνεσαι από τη Φύση

Πήγαινε σε μια πεζοπορία και θα είσαι χαρούμενη που το έκανες, κυριολεκτικά! Σύμφωνα με μελέτη, το να είσαι στη φύση για τουλάχιστον 30 λεπτά την εβδομάδα έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την αρτηριακή πίεση και τον κίνδυνο κατάθλιψης. Εάν η πεζοπορία δεν είναι το καλύτερό σου, σκέψου κάτι τόσο απλό όπως το να καθίσεις στο γειτονικό σου πάρκο.

14. Κάνε παρέα με φίλους

Η συντροφιά είναι ευεργετική. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι άνθρωποι είναι κοινωνικά πλάσματα και το να βλέπεις φίλους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσεις το άγχος και να νιώσεις μια αίσθηση υποστήριξης.

15. Επισκέψου έναν ψυχοθεραπευτή

Όταν τα πράγματα δυσκολεύουν, είναι χρήσιμο να έχεις κάποιον στον οποίο να μπορείς να μιλήσεις. Αν και δεν χρειάζεται να έχεις μεγάλο πρόβλημα για να κάνεις ψυχοθεραπεία, ένας ψυχολόγος μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις διαφορετικούς τρόπους για να αντιμετωπίσεις τυχόν εμπόδια που μπορεί να σταθούν στο δρόμο σου.

4 βήματα για να βρεις τη δική σου ευτυχία

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i