23 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου στη δουλειά

Ξεκίνα την εβδομάδα σου δυναμικά

23 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου στη δουλειά

Κάθε αρχή της εβδομάδας, η ίδια απόφαση: να βάλεις τα δυνατά σου για να φτάσεις τους στόχους σου και να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό. Παρά τη θέλησή σου όμως δεν είναι δύσκολο να παρεκκλίνεις από τον δρόμο σου, καθώς το να φανείς παραγωγική μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολο.

Καθημερινά, ξεκινάς με την καλύτερη διάθεση, αλλά κάπου από το μεσημέρι αρχίζεις να «πέφτεις». Οι λόγοι που αποσπάται η προσοχή σου είναι αρκετοί – από τους συναδέλφους μέχρι τη σοκολάτα που βρίσκεται στο συρτάρι ή ακόμα και ένα απρόβλεπτο τηλεφώνημα – και δεν είσαι σε θέση να δώσεις πάντα τον καλύτερό σου εαυτό. Τα καλά νέα όμως είναι ότι μπορείς να γίνεις πιο παραγωγική, αποκτώντας απλά μερικές πιο υγιεινές συνήθειες και κάνοντας μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου.

  1. Κοιμήσου αρκετά. Το ιδανικό είναι επτά με οκτώ ώρες κάθε βράδυ.

    2. Φάε πρωινό. Ξεκινώντας την ημέρα σου με ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες και ελάχιστη ζάχαρη είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γεμίσεις τη μέρα σου με ενέργεια.

    3. Προετοίμασε τα γεύματά σου. Έτσι, δεν θα μπεις στον πειρασμό να επιλέξεις ένα βαρύ, έτοιμο γεύμα ή να υποκύψεις σε συσκευασμένες επιλογές.

    4. Άφησε το ασανσέρ και προτίμησε τις σκάλες. Αυτή η σύντομη άσκηση θα αυξήσει τους παλμούς της καρδιάς.

    5. Απόφυγε το αλκοόλ, καθώς θα καταστρέψει την παραγωγικότητά σου. Προτίμησε ένα δροσιστικό τσάι χωρίς ζάχαρη.

    6. Επίλεξε τα σωστά τρόφιμα για σνακ. Το ντόνατ δεν είναι φίλος σου, όσο κι αν πιστεύεις το αντίθετο. 

    7. Αφιέρωσε τρία λεπτά για να κάνεις γιόγκα. Ακόμα κι αν πρόκειται μόνο για μερικές στάσεις στο γραφείο σου.

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i