Πες αντίο στο άγχος με 5 κινήσεις

5 εύκολα μυστικά που θα σε βοηθήσουν να καταπολεμήσεις το άγχος και το στρες ή έστω να μειώσεις τα επίπεδά τους.

Lucious locks and happy laughter

Οι υγιεινές και σωστές συνήθειες στην καθημερινότητά σου μπορούν αναμφίβολα να σε προστατεύσουν από τις επιβλαβείς συνέπειες τους άγχους. Παρακάτω, θα βρεις 5 εύκολα μυστικά που θα σε βοηθήσουν να καταπολεμήσεις το άγχος και το στρες ή έστω να μειώσεις τα επίπεδά τους.

1) Ασκήσου

Η συχνή σωματική άσκηση δεν ανακουφίζει μόνο τη σωματική αλλά και την ψυχική ένταση. Σύμφωνα με έρευνες, τα άτομα που βάζουν την άσκηση στην καθημερινότητά τους, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο κατάθλιψης και γενικά κακής ψυχικής υγείας.Αν βαριέσαι το γυμναστήριο, δοκίμασε το περπάτημα, κολύμπι, ποδηλασία ή χορό κάθε μέρα.

2) Εγκατάλειψε τις κακές συνήθειες

Η συχνή κατανάλωση αλκοόλ, το κάπνισμα ή οι μεγάλες ποσότητες καφεΐνης, μπορούν να αυξήσουν την πίεση του αίματος. Αν θέλεις λοιπόν να είσαι πιο ήρεμη, φρόντισε να διατηρείς την πίεσή σου σε φυσιολογικά επίπεδα αποφεύγοντας τις κακές αυτές συνήθειες.

3) Κοιμήσου αρκετά

Προσπθησε να κοιμάσαι 6 με 8 ώρες κάθε βράδυ. Ο επαρκής ύπνος θα γεμίσει τον οργανισμό σου ενέργεια και θα διώξει την ένταση και το στρες.

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr 

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i