Θες να τρως υγιεινά, να χάσεις κιλά, να γυμναστείς; Έτσι θα πετύχεις κάθε στόχο! (οι νέες έρευνες)

Τελικά, η επιτυχία δε βρίσκεται εκεί που νομίζεις, τονίζεται σε νέες έρευνες. Εσύ έχεις κίνητρο;

freedom-and-adventure-in-nature-picture-id527044638 Credit:sanjeri

Πολλά από τα πράγματα που πιστεύουν οι άνθρωποι ότι θα τους βοηθήσουν να πετύχουν ένα στόχο μπορεί να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα και να αποδυναμώσουν τα κίνητρά τους, σύμφωνα με τον David Gard, PhD, καθηγητή Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Σαν Φρανσίσκο, που ερευνά εδώ και χρόνια τι είναι αυτό που μας εμπνέει. Ευτυχώς, ο ίδιος και άλλοι ειδικοί έχουν διαπιστώσει τι είναι αυτό που πραγματικά λειτουργεί.

Μη δωροδοκείς τον εαυτό σου για την επιτυχία

Η ανταμοιβή για την υγιή συμπεριφορά, π.χ., η επιβράβευση με την αγορά αθλητικών παπουτσιών στην περίπτωση που θα πηγαίνεις στο γυμναστήριο τρεις φορές την εβδομάδα, επιφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα, αναφέρεται σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Organizational Behavior. «Ο λόγος είναι πως το δώρο μετατρέπεται σε περισπασμό» εξηγεί η Rebecca Hewett, PhD, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης.

Ξέχνα το plan B

Εάν διαθέτεις ένα εναλλακτικό πλάνο, είναι πιο εύκολο να αποτύχεις, γιατί δε δεσμεύεσαι απόλυτα στο στόχο σου, επισημαίνουν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης. Συχνά, το plan Β είναι απλώς ένας βολικός τρόπος για να αμελήσεις να κάνεις αυτό που έχεις προγραμματίσει.

Δες τη μεγαλύτερη εικόνα

Μη σε απασχολεί τόσο το πώς θα φορέσεις με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση το μαγιό σου σε ένα μήνα, αντίθετα επικεντρώσου στα μακροπρόθεσμα οφέλη για το σώμα και τον οργανισμό σου. «Είναι πιο πιθανό να κινητοποιηθείς, όταν γνωρίζεις τον πραγματικό λόγο που κάνεις οτιδήποτε» σημειώνει ο Daniel Pink, συγγραφέας του Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us. Φαντάσου ότι θέλεις να αρχίσεις να τρως πιο υγιεινά για να δείχνεις στα καλύτερά σου στο γάμο της φίλης σου. «Το πιθανότερο είναι πως θα επιστρέψεις στις παλιές συνήθειες μόλις περάσει η μέρα αυτή» προσθέτει ο συγγραφέας.

Σπάσε τους μεγάλους στόχους σε μικρούς

Εάν έχεις βάλει ένα μεγάλο στόχο, π.χ., να γίνεις χορτοφάγος, μπορείς να τον «σπάσεις» σε μικρότερους και πιο εύκολα πραγματοποιήσιμους, π.χ., μια μέρα να βρίσκεις μια νόστιμη χορτοφαγική συνταγή για να μαγειρέψεις στο σπίτι.

Διάβασε επίσης: Οι 8 συνήθειες των ανθρώπων που ακολουθούν τα όνειρα τους

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i